תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Master Your Business Application

09/06/2014 12:22

ניהול חוויית לקוח ושיפור השירות בערוצי האינטרנט והאפליקציות
הפתרון של Clarisite לניהול תהליכים מקוונים – EyeView – יוצג בכנס שתערוך NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, ב-1 ביולי 2014. מטרת הכנס, ששמו “Master Your Business Application”  הינה להראות כיצד ניתן להביא לשיפור מתמיד של היישומים וחוויית הלקוח. הכנס יתקיים באולם האירועים East, רח' קרמניצקי 12, תל-אביב.

מערכת EyeView מהווה מהפך בעולם הטרנזקציות האינטרנטיות. המערכת מאפשרת שמירת מידע עיסקי רב ערך, תוך חיבור למערכות הארגוניות, לטובת שיפור השירות, וניהול חוויית לקוח מיטבית. המערכת מאפשרת לחברות וארגונים לשמר את התהליכים המקוונים בדיוק כמו שמקליטים שיחות טלפון ושומרים חוזים כתובים.

המערכת מתעדת את פעילות הלקוח  באתרי אינטרנט ומאפשרת לבצע ניגון של ההקלטה (replay) למטרות שונות כגון מתן שירות מקצועי ומהיר ללקוחות הפונים למוקד תמיכה טכנית. כמו כן מספקת המערכת מידע המאפשר להגיש ללקוח בזמן אמת הצעות שונות ולשפר את תהליך המכירה. המערכת משמשת  גם כאמצעי לטיפול מהיר בתקלות ושיפור האתר.

יחודיות הפתרון הינה היכולת לנטר פעילות גולשים (לקוחות ושאינם לקוחות) באתרי האינטרנט ובאפליקציות ניידות. בנוסף לכך, יכולת ה-replay הייחודית מאפשרת להציג באופן מלא את סדר פעולותיו של הגולש ומה הוא ראה. זאת – ללא צורך בקידוד מסוג כלשהו בדפי האתרים. המערכת ניתנת להתקנה ויישום במהירות, ללא צורך בהטלת משימות כלשהן על צוותי הפיתוח של הארגון.

בנוסף לניטור כל התעבורה באתרי הארגון ובאפליקציות הניידות שלו,  מאפשרת המערכת ניתוח מידע למורשים לכך.

ל-EyeView שימושים רבים ומגוונים לפונקציות שונות בארגון ובהן גופי אבטחת מידע ,מחלקות משפטיות, מחלקת השיווק ואף מנהלי אתרי אינטרנט ואנשי תשתיות. המערכת מבצעת indexing של כל המידע ודוחסת אותו בטכנולוגיה מיוחדת (patent pending) עד לרמה של 5% בלבד מגודל הקובץ המקורי )כלומר: במערכות האיחסון של הארגון, המידע יתפוס נפח של פחות מ-1:20 מהגודל המקורי). EyeView כוללת מחולל דו"חות רב עוצמה, הניתן לתפעול יומיומי פשוט ביותר על ידי משתמשים שאינם אנשים טכניים. היכולת הגבוהה של המחולל באה לידי ביטוי בבניית דו"חות מסוג 'משפך' (Funnel) המורכבים משכבות של פילטרים על בסיס טכנולוגיית FTS (ר"ת Free Text Search). למעשה מדובר בדור הבא של פתרונות ה-Web Analytics.

למערכת  מודולים נוספים, כגון Web APM Monitoring לאיתור תקלות והשהיות באתרים ובאפליקציות, וכן מודול למניעת הכחשות (disputes) ע"י לקוחות הארגון – ולהגנה על הארגון מפני תביעות-ענק ייצוגיות. המהפכה התחילה לחלחל גם לתוך התהליכים הרגולטיביים ושינוי זה הוא לטובת הארגון והצרכן כאחד.

לקראת אירוע NESSPRO 1.7 EAST

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ- 7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com

אירועים קרובים