תוכן שיווקי

אובליסק תייצג בישראל את פתרונות האבטחה והאחסון של ברקודה נטוורקס

09/06/2014 15:01

חברת אובליסק הפצות, המתמחה בהפצה, מכירה והטמעה של פתרונות מתקדמים לשליטה ובקרה, אבטחת מידע ותקשורת, מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת ברקודה נטוורקס (Barracuda Networks), המתמחה בפיתוח ושיווק של פתרונות אבטחת מידע, גיבוי, אחסון ותשתיות. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות אובליסק תספק שירותי הפצה, מכירה תמיכה ושירות מקומיים ללקוחות ברקודה בישראל.

ברקודה נטוורקס הינה חלוצה בפיתוח של פתרונות ארגוניים המיועדים לאבטחת מידע לדואר האלקטרוני ואינטרנט. לחברה פורטפוליו של יותר מ-20  מוצרים, שמאפשרים הגנה מקצה לקצה על קצוות הרשת הארגונית, התשתיות, והאפליקציות הארגוניות. החברה הוקמה בשנת 2003, היא יושבת בעמק הסיליקון בצפון קליפורניה, עובדים בה יותר מ-1,100 עובדים, והיא פעילה כיום בכ-100 מדינות באמצעות רשת של למעלה מ-5,000 שותפים עסקיים וטכנולוגיים. החברה הינה ציבורית הנסחרת בבורסת ניויורק (NYSE), בשווי של למעלה מ-1.5 מיליארד דולר. מוצרי החברה מתאימים לארגונים מכול גודל, אך עיקר לקוחותיה נמנים על ארגונים מתחומי הבנקאות, שירותים פיננסיים, טלקום, ריטייל, ייצור, בריאות, ממשלה ומוסדות חינוך והשכלה גבוהה. על לקוחות ברקודה נמנות חברות מובילות כדוגמת יבמ, קוקה קולה, סיטי בנק, פדקס, לוריאל, אוניברסיטת הרווארד ועוד.

במסגרת שיתוף הפעולה בין אובליסק וברקודה הקימה אובליסק מערך מקומי של Post-Sale הכולל זמינות של מומחים טכנולוגיים למתן שירותי הטמעה ותמיכה בפתרונות. בנוסף בנתה אובליסק מערך חומרה מקומי, שיספק דרישה להתקנה או החלפה של מוצרי חומרה של ברקודה נטוורקס, ויקצר בצורה מהותית את משך הזמן ממועד ההזמנה ועד הביצוע בפועל אצל הלקוח ממספר שבועות למספר שעות ועד מספר ימים, תלוי בסוג החומרה המדויק.

שהם דוד, מנכ"ל חברת אובליסק הפצות, ציין לרגל ההכרזה על שיתוף הפעולה כי "ההכרה במובילות הטכנולוגית של מוצרי ברקודה הייתה קיימת בישראל, כפי שהיא קיימת ברמה העולמית. אולם חסר היה גורם מקומי שיספק תמיכה ושירות, וזה היווה גורם שעיכב את הפצת פתרונות ברקודה בישראל. התשתית הטכנולוגית והלוגיסטית הישראלית אותה הקמנו מאפשרת לתמוך בפתרונות ברקודה לכול אורך חייו של הפתרון בארגון, ותאפשר לפתוח את השוק העסקי והארגוני בפני פתרונות ברקודה נטוורקס." דוד הוסיף כי "אחד היתרונות של פתרונות ברקודה בכך שהם מספקים סוויטה מקצה לקצה של מגוון פתרונות בתחום אבטחת המידע, הגיבוי והאחסון, שמתאימים לארגונים מכול גודל, אינטואיטיבים ופשוטים להתקנה ותפעול, והכול בעלויות סבירות ו-TCO נמוך."

על מוצרי ברקודה נטוורקס המרכזיים נמנים: Barracuda Spam & Virus Firewall – פתרון מקיף לאבטחת הדואר האלקטרוני הכולל חוסמי דואר זבל ווירוסים, הגנה על המידע, יכולת העברה של קבצים גדולים במיוחד, יכולות הצפנה וניהול מדיניות ארגונית; Barracuda Web Filter – פתרון המספק הגנה מפני איומים ברשת האינטרנט על המשתמשים בארגון.  מאפשר למנוע החדרה של תוכנות זדוניות ווירוסים מהאינטרנט לתוך הרשת הארגונית. המוצר מעודכן באופן רציף בעדכוני רוגלה, חתימות ורשימות של כתובות URL חשודות. הפתרון מונע זליגת מידע מחוץ לארגון, והוא כולל ממשק ניהול אינטואיטיבי המציג בזמן אמת פעילויות ואינטראקציות ברשת ומאפשר לזהות משתמשים ויישומים הגוזלים רוחב פס ופוגעים בביצועי הרשת הארגונית; Barracuda Backup – פתרון לביצוע של גיבוי, ארכוב ושחזור של מידע ארגוני קריטי שמיועד לסייע לארגון להתאושש מאסון. הפתרון כולל יכולות דה-דופליקציה וגיבוי של שרתים פיסיים, וירטואליים ובענן; Barracuda Load Balancer ADC – פתרון לאופטימיזציה של ביצועי הרשת והיישומים.

הפתרון מאפשר איזון של העומסים ומבטיח זמינות של יישומים גם בתקופות של תעבורה כבדה ברשת.
לפרטים נוספים: http://www.obelisk-d.com/barracuda-heb

אירועים קרובים