תוכן שיווקי

זכייה כפולה: טריפל סי ותים נטקום – שותפי השנה של מיקרוסופט בישראל ל-2014 וגם בתואר "שותף השנה בתחום פתרונות ההוסטינג"

10/06/2014 18:39

לתחרות על התארים הנחשקים, אותם מעניקה מיקרוסופט מדי שנה לשותפיה הגלובליים בתחומים שונים, הוגשו השנה 2800 מועמדויות מ-117 מדינות ברחבי העולם טריפל סי ותים נטקום, זכו בתואר "שותפי השנה בישראל של מיקרוסופט" בתחרות השנתית שערכה מיקרוסופט. שתי החברות אף זכו במשותף בתואר "שותף השנה לתחום ההוסטינג לשנת 2014". התארים הוענקו לחברות על הישגיהן ועל "הדגמת מצוינות בחדשנות והטמעה של פתרונות לקוח המבוססים על הטכנולוגיה של מיקרוסופט". לתחרות על התארים הנחשקים, אותם מעניקה מיקרוסופט מדי שנה לשותפיה הגלובליים בתחומים שונים, הוגשו השנה 2800 מועמדויות מ-117 מדינות ברחבי העולם. לטריפל סי ותלים נטקום שיתוף פעולה הדוק ופורה, שאיפשר, בין היתר,  במהלך השנה האחרונה, את התכנון וההקמה של הענן הציבורי המתקדם ומהראשונים בעולם מסוגו – ענן המבוסס על טכנולוגיות ה- Azure Pack של מיקרוסופט בנוסף ל – System Center ו- Hyper-V.

"טריפל סי היא אחת מבין 25 ספקי ענן אזוריים ברחבי העולם שמספקים שירותים מבוססי פלטפורמת הענן של מיקרוסופט –Windows Server עם HyperV, System Center ו-Windows Azure Pack", אומר רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי. "השימוש בטכנולוגיות החדשניות מאפשר ללקוחות שלנו ליהנות מאפשרויות מתקדמות, כמו ניהול אחיד ומרכזי של ענן פרטי, ענן היברידי וענן ציבורי, אפליקציה מתקדמת, המשכיות עסקית והכל תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות של הענן הציבורי מבית מיקרוסופט".

"תים-נטקום מתמחה באספקת פתרונות מחשוב ואינטגרצייה מקיפים לחברות וארגונים בישראל ובעולם ובכלל זה תשתיות חומרה, תוכנה, תקשורת, אבטחת מידע ושירותי מחשוב ענן  של היצרנים המובילים בעולם כולל תכנון יישום ותמיכה בפתרונות", אומר אודי ויינטראוב, מנכ"ל תים-נטקום. "לתים-נטקום מאות מקצועני מחשוב עם ההסמכות הגבוהות ביותר של היצרנים המובילים ובכלל זה מיקרוסופט שמולם קיימות לנו הסמכות רבות ברמת Gold Partner ובתחומים רבים אומר ויינטראוב. "אנו מאפשרים לארגונים עסקיים בכל סדר גודל לעבוד עם מערכות בטוחות, לנטר נתונים, למנוע זליגת מידע מסווג, לשלוט בתהליכי העבודה, וליהנות מכל היתרונות של סביבה טכנולוגית מתקדמת בעלויות נמוכות. אנו גאים על קבלת התארים ממיקרוסופט, שרואה בנו שותפה אמיתית שמתמודדת בהצלחה יתרה עם האתגרים השונים בתחומי תשתיות המחשוב ומספקת מנעד כה רחב של שירותי מחשוב לעשרות אלפי לקוחות בישראל."

"הזוכות של השנה בפרסים, ביניהן תים נטקום וטריפל סי, נמנות על המיטב שיש למערכת השותפים העסקיים שלנו להציע. זו לא הייתה הפתעה עברינו לגלות את שמותיהן הן ברשימת הזוכות בתואר שותף השנה והן כזוכות בתואר "שותף השנה לתחום ההוסטינג לשנת 2014", אמר פיל סורג'ן, סגן נשיא לשותפויות עסקיות בינלאומיות של מיקרוסופט. "אנו מברכים את תים נטקום וטריפל סי על ההישגים המדהימים ועל המסירות המתמשכת לספק פתרונות חדשניים שמביאים ומניעים תוצאות אצל לקוחותינו המשותפים".

אודות טריפל סי
טריפל סי היא חברת אספקה ואינטגרציה של תשתיות מחשוב המשווקת מצד אחד, מוצרי חומרה ותוכנה לצרכי הלקוח, תוך מתן שרותים ובניית פתרונות במגוון סביבות, המבוססות על ציוד החברה ומספקת מצד שני, שרותי מחשוב במתקן האירוח של החברה ברמות שונות של שרותים.
טריפל סי מחשוב, ספקית מחשוב הענן הגדולה בישראל, מציעה פתרונות ענן המאפשרים קבלת משאבי מחשוב ותוכנה לפי דרישה "שלם לפי שימוש", תוך גידול וקיטון לפי הצורך, ללא השקעה ראשונית וללא כל התחייבות. תשתית שרותי הענן ממוקמת במפלס תת קרקעי ב – Data center של טריפל סי. שרותי מחשוב הענן פועלים מחוות השרתים של החברה שנבנתה על פי תקן Tier IV ומספקים את רמת יתירות הגבוהה ביותר, מהקיימות בשוק. http://www.ccc.co.il/

אודות תים נטקום
תים נטקום מקבוצת מלם-תים, היא חברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI. החברה מאגדת בתוכה את כלל הפעילויות העסקיות של החברות תים ונטקום המגלמות ביחד מעל ל-40 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתקשורת. יכולות החברה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים  ועל יכולות מקצועיות מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל. לתים נטקום מוניטין מצטבר המבוסס על מכלול שירותים רחב, אותם היא מציעה לבסיס לקוחות מגוון. ארגונים רבים בכל מגזרי המשק: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשיה ומסחר, פיננסי, הייטק , טלקום ועוד, נהנים מפתרונות החברה המגובים בשירות איכותי ובלתי מתפשר. http://www.omnitech.co.il/

אירועים קרובים