תוכן שיווקי

לקראת אירוע | SAP הכריזה על חידושים והרחבות בפתרונות לתפעול בשרשרת האספקה

10/06/2014 17:55
סאפ

SAP הכריזה על זמינות גרסאות 9.1 של היישומים לתפעול בשרשרת האספקה: SAP Transportation Management ו- SAP Extended Warehouse Management. הגרסאות החדשות מרחיבות מאד את בשורת החדשנות הקיימת בשני הרכיבים המרכזיים של פלטפורמת התפעול בשרשרת האספקה.

SAP Transportation Management 9.1 כוללת פונקציות מתקדמות לתמיכה בלוגיסטיקה מקצה לקצה, כולל תכנון שינוע משולב, תיאום ותזמון, הוצאה לפועל, מעקב ומתן פתרונות עבור התנועה הפיסית של מוצרים לרוחב כל שלבי השינוע.

היישום הורחב כדי לאפשר יכולות לצד הקונה ולצד המוכר לצורך ניתוח, שיתוף ויצירת הסכמי שילוח, עם פתרון מקיף ואסטרטגי לניהול שילוחים. בנוסף, פורטל שיתוף הפעולה מאפשר תיאום בזמן אמת בין חברות שילוח, ספקי שירותי לוגיסטיקה (LSP) חברות ניתוב והמובילים שלהם, אופטימיזציה של עומסים ועוד.

עם SAP Extended Warehouse Management 9.1, לקוחות יכולים לתכנן, להקצות, להוביל ולספק טוב מאי פעם, על בסיס החדשנות המתקדמת והשיפורים המוצעים. הפתרון כולל את לוח הבקרה לתכנון משלוחים, הוצאה לפועל וניטור פעילות במחסן, תכנון ביקוש לכוח עבודה, המבוסס על פלטפורמת בסיס הנתונים SAP HANA, כלי אנליטיקה מתקדמים לצרכי חיזוי, אינטגרציה מתקדמת עם ניהול איכות, תזמון משופר של תכנון השימוש בשערי הטעינה והפריקה עם אינטגרציה ללוח הבקרה ועוד.

"SAP ממשיכה להציג כלים חדשניים לשרשרת האספקה ואנו שמחים כי הגרסאות החדשות זמינות כעת בישראל. החיוניות של פתרונות חדשים אלה נבחנת על ידי הלקוחות שלנו, אשר ישתמשו ביכולות החדשות כדי לעמוד באתגרים העומדים בפניהם אל מול אופק מורכב של שרשרת ההפצה", אמר אבי שחם, מומחה פתרונות לוגיסטיקה וקיימות. "ככל ששרשרת ההפצה המודרנית ממשיכה להתפתח, אנו נמשיך ליצור פתרונות שיספקו את הכלים הטובים ביותר שאפשר".

SAP תחשוף את הפתרונות החדשים במסגרת אירוע מיוחד שיוקדש למגוון האתגרים בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, ביום ד', 11.6.2014, בקמפוס המכללה למנהל בראשון לציון.

אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

מעוניינים לשמוע את בכירי מערכות המידע בישראל? הירשמו לכנס ECIS 2014

למידע נוסף בקר באתר החברה:

אירועים קרובים