תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סינאל תשיק מערכת חדשה לדיווח נוכחות באמצעות סמארטפון וטאבלט

16/06/2014 13:33

ההשקה הרשמית תתקיים ב-25 לחודש באירוע הלקוחות השנתי של סינאל ותהיה זמינה לכ-500 חברות בארץ שעושות שימוש במערכת ניהול כ"א שפיתחה החברה.

חברת סינאל מלל פייוויי, מפתחת מערכתHARMONY לניהול כח אדם, נוכחות עובדים, שכר, מערכי אבטחה ובקרת כניסה, תשיק רשמית את טכנולוגיית  HARMONY SMART" SynelTime & Attendance" (שם האפליקציה ב-Appstore וב-Google Play) אפליקציה חינמית חדשה לאפל (Apple) ואנדרואיד ( Android), המאפשרת דיווח נוכחות עובדים, ניהול כח אדם וניהול אבטחה (פתיחת שערים ועוד) באמצעות הסמארטפון או הטאבלט. המערכת החדשה – המתממשקת ל-Google Earth – תושק במסגרת אירוע לקוחות גדול שתקיים סינאל ב-25 ליוני בתיאטרון הבימה.

המערכת החדשה תאפשר לעובד לדווח על הגעתו או יציאתו ממקום העבודה באמצעות הסמרטפון או הטאבלט האישי, להגיש בקשה לחופשה עתידית, וכן להציג דוח עובד או דיווח קבוצתי על ידי המנהל. בנוסף, ניתן לתכנן את הגדרות הדיווח בהתאם לפרופיל של כל משתמש, להגביל את אזורי הדיווח הגאוגרפיים ועוד. עד כה הטמיעו עשרות ארגונים את האפליקציה בהשקה רכה, בהם טמפו, האגודה למען החייל, אורפק, זאפ, המועצה האזורית זבולון, מכשירי תנועה, אוריין אביב שיגור ועוד.

האפליקציה מתממשקת באופן מלא למערכת ה -HARMONY שפיתחה סינאל, מערכת מרכזית מתקדמת לניהול כח האדם, האבטחה והמבקרים בארגון על גבי אותו בסיס נתונים. המערכת מאפשרת לנהל את מערכת העבודה, חישובי שכר, ניהול קורסים והשתלמויות, תיק מידע אישי לכל עובד, מערכות נוכחות, מערכות אבטחה, מצלמות במעגל סגור, אזעקות עשן, אש ופריצה ועוד. המערכת מופעלת ונגישה באפליקציה אינטרנטית, וכוללת כלים מגוונים ומתקדמים לאחזור וניתוח המידע ולהפקת דוחות. מערכת ה-HARMONY זכתה להצלחה רבה מאז השקתה, והיא מותקנת כיום  בכ -500 ארגונים וחברות ישראליות, בהן סופרפארם, חצי חינם, רפאל, בז"ן חיפה, בתי זיקוק באשדוד וכן ב – 50 חברות נוספות בצ'ילה, ארגנטינה, טורקיה, דרום אפריקה, גאנה, אנגליה, הודו ורוסיה.

"מנהלים בחברות בינוניות וגדולות זקוקים למידע אודות פעילות העובד, שלרוב נמצא בשטח ומתנייד בין אתרים. גם העובד שנמצא בשטח מעוניין להיות נגיש לעדכונים הקשורים לזכויותיו טרם הפקת שכרו. בנוסף, ישנו צורך של העובד או המנהל שבשטח לשלוט במוקדי האבטחה וההתרעות בארגון", אומר ארז בוגנים, סמנכ"ל פיתוח עסקי בסינאל. "אנו גאים כי סינאל היא החברה היחידה כיום בעולם שהשיקה אפליקציה שמאפשרת תקשורת מלאה עם מערכת שמנהלת כח אדם, את כלל מערכי האבטחה ואת כלל המבקרים בארגון דרך פלטפורמה אחת, על בסיס נתונים מאוחד וכל זאת באמצעות הסמארטפון והטאבלט. מערכת ה –HARMONY המאוחדת מאפשרת לחברות וארגונים רבים במשק הישראלי ובעולם, ראיה רחבה וניהול מיטבי של מערך העובדים, מערך האבטחה ומבקרי הארגון".

במסגרת האירוע תציג סינאל גם מערכת לכיבוי אוטומטי של מחשבים של העובד עם סיום העבודה. הפיתוח מתממשק לתשתית שעוני הדיווח והנוכחות של החברה ומאפשר כיבוי אוטומטי של מחשב העובד אחרי יציאתו.

המערכת מביאה לחסכון ניכר בחשמל, וניתן להפעילה על פי קריטריונים מסוימים לגבי אוכלוסיות עובדים בדרגים שונים (למשל לא לכבות מחשבים לדרג הניהולי לטובת עבודה מרחוק). ההפעלה לא דורש פעולות מיוחדות מצד העובד ואינו מחייב הטמעה מסובכת על ע"ג תשתיות ארגוניות קיימות". המערכת הוטמעה עד כה בעיריות אשדוד ורעננה, באוניברסיטת אריאל וכרגע במו"מ עם מספר לקוחות גדולים של החברה. בארגונים בהם יש כ-1000 משתמשים, עלות השימוש בחשמל למחשבי קצה מסתכמת בכ -1 מיליון שקלים בשנה. במקרה כזה, החיסכון השנתי מוערך בכ-194 אלף שקלים.

אירועים קרובים