תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת TeraSky, מספרת לקראת אירוע Veeam on Tour על יישום פתרונות מורכבים של Veeam אצל לקוחותיה

01/07/2014 11:29
Veeam

מאת: טל שץ, יועץ טכנולוגיות בכיר

לחברת TeraSky מספר גדול של לקוחות בתחום הוורטואליזציה שבהם ייושמו פתרונות מורכבים מבית Veeam, להלן קמת מן האתגרים עימם התמודדנו:

גיבוי אתרים מרוחקים Seed

בעזרת  Veeam B&R הצלחנו לפתור בעיה ללקוח של גיבוי אתרים מרוחקים על ידי יכולות הSeed של המערכת. על ידי כך יכולנו לבצע גיבוי מלא מקומי ולהעביר את הקבצים בצורה חופשית לאתר הראשי ולבצע Seed רק לשינויים, כך לא נעמיס את הקו בין האתרים עם הגיבויים המלאים.

יכול לשחזר ותקינות המידע SureBackup
אחת הבעיות הנפוצות אצל רוב הלקוחות וספציפית אצל הלקוח המדובר ,הוא צורך בבדיקה רבעונית של כלל הגיבויים שלו. על מנת לבדוק זאת עד היום הוא היה משחזר פרטנית כל שרת ומוודא כך את תקינות הקלטת ו/או תקינות המידע.
יכולת השימוש בSureBackup אפשרה לו לבצע אוטומטציה מלאה להעלאה סביבות מגיבויים ללא התערבות הפרעה לסביבה הייצור .דבר נוסף שמתאפשר בזכות האוטומטציה הזאת היא לתת כלים לצוותי הפיתוח לעבוד מול גרסאות אלה ,לבצע בדיקות אפליקטיביות וכל זאת מבלי לפגוע בקבצי הגיבוי עצמם.

העברת עותקים נוספים לאתרים מרוחקים

אחת הבעיות שהיינו צריכים להתמודד איתה אצל לקוח ,זה עמידה ברגולציה של שמירת עותק שני לגיבוי באתר מרוחק.היינו צריכים לקחת בחשבון שלבצע גיבוי כפול גם לא שומר על איחוד בין הגיבויים וגם מעמיס על סביבת הייצור בצורה משמעותית בחלון זמן כפול מהחלון גיבוי הרגיל.
עלי די שימוש ביכולות הVeeam Backup Copy הצלחנו לעשות תהליך שלם ,כך שלאחר שגיבוי מסתיים מתחיל העתקת הגיבוי עצמו כעותק נוסף לאתר מרוחק .כל זאת לאחר שהוא במצב של Compression&DeDupe מבלי להשפיע על סביבת הייצור וכך אין לנו צרוך להכנס בחלון הגיבוי כי אינו מפריעים לעבודה הרגילה של המערכות.

שימוש בפורטל Veeam Enterprise Manager
ניהול של סביבת גיבויים הוא דבר מאוד מורכב במיוחד כאשר סביבת הגיבויים מתפרשת על אתרים מרוחקים. חלק מהגיבויים אינם נשלחים לאתר הראשי וכאשר הגיבויים מקומיים באתרים האלו צריך להתחבר כל פעם לאתר מרוחק ולבדוק את תוכן הגיבויים במקרה ומחפשים קובץ ספציפי וכו'. הצלחנו בעזרת Veeam Enterprise Manager לפתור ללקוח שלנו את זה על ידי שיוך כל הסביבות לפורטל הראשי ובעזרת סריקת הIndexing על כל הסביבות ניתן דרך שורת חיפוש פשוטה לחפש קבצים בכל האתרים במקביל ולשחזר אותם ישירות מתוך הפורטל.

דבר זה חוסף ללקוח המון זמן סביב חיפוש הקבצים,נוחות בניהול ופשטות בשחזור

לחברת  TeraSky צוות ייחודי של מומחים בעלי הסמכות ייחודיות. לצוות ניסיון של מעל 25 שנה בתשתית IT. המומחים שלנו רגילים להצלחה ללא פשרות, גם בפרויקטים המתקדמים והמורכבים ביותר, הכוללים פתרונות גיבוי ואחסון, פתרונות וירטואליזציה של תשתיות (אחסון, שרתים, תחנות קצה ועוד), DR ופתרונות מבוססי-ענן.

כיום, חברת TeraSky מרחיבה את המומחיות הטכנולוגית עם פתרונות וחברות מובילות נוספות בתחום, בזירה הגדלה והולכת של מתן פתרונות תשתית Data Center.

אירועים קרובים