תוכן שיווקי

עיריית ראשון לציון הטמיעה פתרונות F5 המשפרים גישה וזמינות יישומים

10/07/2014 17:10
פתרונות מתקדמים. F5

עיריית ראשון לציון השלימה בהצלחה הטמעה של מספר פתרונות עבור תשתיות המחשוב והיישומים שלה. העירייה בחרה בפתרונות חברת F5 על מנת לאפשר לעובדי העירייה ולמפעילים חיצוניים גישה מתקדמת ומאובטחת ליישומי העירייה ובמקביל להקנות שרידות תשתיות, איזון עומסים והגנה על קווי התקשורת. הפרויקט התבצע על ידי בזק בינלאומי במשך כארבעה חודשים, והוא משרת כיום מאות עובדים בעירייה.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון ה-Link Controller עבור איזון עומסים, שרידות, יציבות והגנה על קווי האינטרנט של העירייה, וכן פתרון ה-APM (ר"ת Access Policy Manager), המאפשר גישה מאובטחת ומתקדמת ליישומי העירייה וכן זיהוי משתמשים מבחוץ בזמן התחברות לעירייה. הפתרון מאפשר קביעת פוליסה ארגונית עבור רמות סיווג שונות של משתמשים, בדיקת תחנות הקצה ושילוב של יכולות OTP ו-Single Sign On ליישומי העירייה.

איציק כרמלי, מנהל ה-IT בעיריית ראשון לציון, אמר: "שילוב הפתרונות של F5 בפרויקט אמי"ר (אבטחת מידע עירוני) מאפשר לעיריית ראשון לציון ניצול קווי האינטרנט הקיימים ולשלוט באופן מתוחכם בתעבורה היוצאת והנכנסת, תוך קבלת הגנה על הארגון בעת חיבור מרוחק. החלוקה החכמה של העומסים המתאפשרת בזכות ה-Link Conroller, תבטיח לנו הגנה בפני התקפות".

גד אלקין, מנהל אזור ישראל, יוון וטורקיה ב-F5 הוסיף כי: "פתרונות F5 ששולבו בפרויקט מספקים לעיריית ראשון לציון גידול בקיבולת וביציבות קווי האינטרנט, המשרתים את כלל משתמשי הארגון, כמו גם את הניגשים למערכות שלו מבחוץ, וכן שכבת אבטחה נוספת, על גבי הפיירוול הארגוני, המאפשר סינון נוסף לגישה מחוץ לארגון".

אודות F5
F5 מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן.

F5 מציעה ללקוחותיה את ארכיטקטורת הסינתזה שלה, F5 Synthesis™, המשלבת אספקת שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה (SDAS™) בסביבות היברידיות, מרכזי נתונים וענן. ארכיטקטורה זאת מאפשרת ללקוחות לספק לכל אחד ובכל זמן שירותי שכבת יישומים ללא אילוצים ומגבלות בצורה מהירה, יעילה וחסכונית.

הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות.  גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. הסניף הישראלי של F5, השני בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים כ-230 עובדים.

אירועים קרובים