תוכן שיווקי

עובדי מיקור-חוץ כחלק מחוט השדרה במערך המיחשוב של הארגון

20/07/2014 12:12

עולם מיקור-החוץ טומן בחובו ניהול ואחריות על מערך המיחשוב ונס טכנולוגיות מובילה אותו בישראל. לחברה יש מומחיות בהצבת עובדים מקצועיים בתחומים שונים באתרי הלקוח .

עובדים אלה, שהינם למעשה עובדי חברת ה-IT, מהווים חלק מחוט השדרה במערך המיחשוב של הארגון בו הם מוצבים, מכירים לעומק את צרכיו ואת התהליכים השונים הקיימים בו, ושותפים מלאים בהשגת יעדיו העסקיים של הארגון.

חטיבת Professional Services בנס טכנולוגיות מתמחה במתן שירותיי יעוץ והשמות במודל מיקור-חוץ לרבים מהארגונים במשק הישראלי, במגוון רחב של מגזרים. החטיבה מונה כ-400 מומחי IT המספקים שירותי מחשוב בתחומים שונים, לרבות: תמיכה טכנית, טכנאי מחשבים, תקשורת, ניהול רשתות ואבטחת מידע, ניתוח מערכות, פיתוח תוכנה, ניהול פרויקטים ויישום מערכות מידע.

בראיון קצר עם מיכל צוקרל, סמנכל"ית חטיבת היועצים של נס טכנולוגיות, למדנו על הייחודיות והדרך בה נס עושה זאת כבר עשור.

התאמה מקסימלית לצרכי הלקוחות
"בשלב הראשון בעבודה מול לקוח של החטיבה, לומד המנהל הרלוונטי בחטיבה להכיר את התרבות הארגונית, הצרכים, סביבת העבודה ואנשי הקשר הרלוונטיים בארגון", היא אומרת. כמו כן, מדגישה צוקרל, "מניסיוננו הרב, היכרות טובה ומערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוח מהוות ערך מוסף אמיתי ומאפשרות לנו לבצע את ההתאמה הטובה ביותר בין המועמדים שלנו לצרכי הארגון. המנהל ממשיך ללוות את הלקוח ומרכז את הקשר מולו, וזאת תוך שימוש הדוק במערך התפעול והגיוס בחברתנו, שהינו מהמתקדמים בשוק הישראלי. להיכרות זאת יש ערך מוסף רב: היכולת לאתר, לגייס ולשמר עובדים ללקוחותינו".

"עובדי נס המוצבים בקרב לקוחותינו הרבים נמצאים תחת ליווי צמוד של הנהלת חטיבת השירותים המקצועיים, הדואגת להצלחתם בתפקיד ולטיפול באתגרים השונים המתעוררים במהלך העבודה. זאת, תוך הקפדה על שקיפות, מקצועיות וחיזוק קשרי העבודה עם מנהליהם של העובדים אצל הלקוחות, למען ההצלחה המשותפת", מוסיפה צוקרל .

החטיבה משרתת מגוון רחב של לקוחות מכל מגזרי המשק, וביניהם: קופות החולים ובתי החולים ברחבי הארץ, בנקים, חברות הביטוח, חברות הטלקום וההיי-טק וכן ארגונים וחברות רבות מהמגזר התעשייה ומהמגזר הציבורי.

יתרונות ללקוחות ולעובדים
"ללקוחות יתרונות רבים בהעסקתם של עובדי נס במיקור-חוץ", אומרת צוקרל. "הם זוכים בעובדים מן השורה הראשונה, המעודכנים בחזית הטכנולוגיה, שותפים בפורומים מקצועיים ובהכשרות בתחומים שונים בעולמות המיחשוב, לצד פיתוח מיומנויות רכות בתפקידי ניהול. אנחנו מבצעים עבור הלקוחות את כל תהליך הגיוס המורכב ומיום קליטת העובדים לחברתנו  אנחנו דואגים לרווחתם ולשביעות רצונם, ודואגים לשמור על קשר רציף עם לקוחותינו. למעשה, חטיבת השירותים המקצועיים נוטלת אחריות לטיפול בתחומים השונים שהוגדרו בתהליך בפעילויות הליבה".

צוקרל מדגישה כי חטיבת השירותים המקצועיים מספקת מענה יעיל, גמיש, זריז ויצירתי לצרכי הלקוח, תוך גיבוי מקצועי נרחב. "עוצמתה הטכנולוגית והארגונית של נס מאפשרת תגובה מהירה לשינויים התדירים המתרחשים אצל הלקוחות בתחומי ה-IT השונים – דבר המהווה ערך מוסף גבוה ביותר ללקוח", היא אומרת.

גם עובדי חטיבת Professional Services נהנים מיתרונות בהעסקתם על ידי נס. "בנוסף להכשרה הטכנולוגית הנרחבת, פורומים מקצועיים באתר הבית, הכוונה וייעוץ ניהולי והטבות רווחה מגוונות, אנחנו משקיעים רבות, בתיאום עם הלקוחות, בתהליכי ניוד וקידום עובדים, הן לשביעות רצונם של העובדים והן לשביעות רצונם של הלקוחות".

צוקרל מסכמת כי "שביעות הרצון של הלקוח ושל העובדים מהווה את המדד העיקרי להצלחתנו ואנחנו רואים בלקוחותינו שותפים מלאים להצלחה של שני הצדדים".

אירועים קרובים