תוכן שיווקי

קבוצת יעל תשווק את מערכת FreeForm בישראל

המערכת מיועדת להפקה וניהול פלט חכם מותאם אישית במגוון רחב של ערוצים ופורמטים

21/08/2014 15:00
אמיר רוזן, מנהל אגף Business innovations ביעל תוכנה

קבוצת יעל תשווק ותטמיע את מוצר הדגל של חברת FreeForm בישראל, שמיועד להפקה וניהול פלט חכם מותאם אישית במגוון רחב של ערוצים ופורמטים.

FreeForm עוסקת בתחום ה-Output Management. המערכת שפיתחה מאפשרת לעצב תבנית פלט – לדוגמה, מכתב של לקוח, סיכום מכירה, פוליסה או חשבונית – ולתכנן שינויים בתוצר הסופי, בהתאם לנתוני הלקוח, למשל פרסומת מתחלפת בהתאם לסוג הלקוח, פונטים גדולים כתלות בגיל הלקוח ומסרים אישיים בהתאם למצב החשבון שלו. ניתן להפיק את הפלט בפורמטים שונים, בהם: PDF ,HTML5 ,DocX ו-MP3.

עוד מאפשרת המערכת לנהל תהליכי Batch מורכבים בעבודה מול בתי הדפוס. בין שאר, היא יכולה להנגיש טפסים לעיוורים וללקויי ראייה ולהפיק טפסים אינטראקטיביים, שמאפשרים קבלת מידע חוזר מלקוחות הקצה.

אמיר רוזן, מנהל אגף יישומים עסקיים ביעל תוכנה, אמר כי "המערכת עושה שימוש במגוון ערוצי התקשורת הקיימים, כמו מכתבים, מסמכי הלוואה, חוזים, בדיקות מעבדה ועוד, והופכת אותם לפלטפורמת העברת מסרים שיווקיים מותאמים אישית, שמאפשרת ליצור קשר אישי ממוקד עם הלקוחות. הפלטפורמה משתמשת במידע שיש לארגון אודות הלקוח כמו גיל, מצב משפחתי, מקום מגורים, הרגלי צריכה ועוד ומייצרת עבורו הצעה שיווקית מותאמת אישית שמיועדת להניע אותו לפעולה".

אירועים קרובים