צה"ל השיק קמפיין אינטרנטי: "מגלים אחריות – לא מידע!"

מטרת הקמפיין היא להתמקד בשימושים הרגילים והיומיומיים של אנשי צבא בווטסאפ, שיכולים להיות מסווגים ומסוכנים מאוד

31/07/2014 18:35
בוחרים בסייבר. צה"ל

צה"ל מרים הילוך במאבקו בשימוש לא ראוי באפליציית המסרים המיידיים ווטסאפ (WhatsAPP) ומשיק קמפיין מדיה בסמארטפונים השונים תחת הסיסמה "מגלים אחריות – לא מידע!".

הקמפיין שם דגש על העדכונים שהמתגייסים והמגויסים השונים נוטים לשלוח לחבריהם. "כשאתה מספר מתי אתה נכנס, לא בטוח שתצא", זו הסיטואציה שבחרו בצבא להבליט. "חשוב לשים במרכז המודעות, בשלב הזה, גם את קבוצות הווטסאפ של המילואמניקים", מסר גורם צבאי לאנשים ומחשבים. "הכוונה בקמפיין הזה היא להתמקד בשימוש הרגיל, היומיומי בכל הקשור למידע צבאי שהוא מסווג אבל נראה יומיומי למתכתבים".

אפליקציית ווטסאפ עמדה, שלא בטובתה, במרכז מבצע צוק איתן, זאת בשל גלי שמועות שהיו בתחילת המבצע לגבי אירועים ביטחוניים, מספרי ההרוגים ואפילו שם המבצע "צוק איתן" אשר הודלף כמה שעות לפני שיצא לפועל.

נלחמים באפליקציות בזירה שלהן. קמפיין דו"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים