תוכן שיווקי

טל גרנות, מנכ"לית EntryPoint: "המטרה שלנו – לצמוח כמו שהצלחנו בשנתיים האחרונות"

24/11/2014 17:12
טל גרנות, מנכ"לית Entry Point

‏" ברור לנו כי לא ניתן לצמוח בלי לרכוש פעילויות. רכישת פעילות שירותי ה-IT של חטיבת טק מקבוצת גטר הינה צעד משמעותי עבורנו. כאשר נקרית בדרכנו הזדמנות, שמשיקה לקו המוצרים שלנו, אנחנו שוקלים אותה תמיד ברצינות. אנחנו מחפשים הזדמנויות גם בתחומים נוספים המשיקים לקוי המוצרים שלנו", כך אמרה טל גרנות, מנכ"לית EntryPoint.

Entrypoint הודיעה לאחרונה כי רכשה את פעילות שירותי ה-IT של חטיבת טק בקבוצת  גטר. הפעילות שנרכשה כוללת מערך שירותי מחשוב, בהם ניהול של מערכי IT בבית הלקוח, כולל מערכי תקשורת ותשתיות.

מדוע Entrypoint החליטה לרכוש ולמזג לתוכה את פעילות ה-IT של גטר טק?

"אנחנו קיימים כבר 10 שנים ופועלים בעולמות ה-IT מקצה לקצה. היכולת שלנו לתת קשת של פתרונות, החל מפיתוח QA וכלה במערכות שליטה ובקרה ובניהול רשתות סיסטם ותשתיות, מאפשרת לנו לתת ערכים מוספים ללקוחותינו. רכישת הפעילות מגטר, שמתמחה בעולמות שונים אך משיקים לפעילות שלנו, תוכל לתת שידרוג משמעותי ללקוחות הקיימים שלנו ושל גטר טק. עבורנו זוהי דריסת רגל נוספת בעולם ה-IT וההלפ דסק ואני מאמינה כי היא תסייע לנו להגיע לייעדים העסקיים שלנו".

מה הערך המוסף של אנטרי פוינט עבור לקוחות גטר טק הקיימים שעברו עם המיזוג לטיפולכם?
"במסגרת ההסכם נמשיך להעניק למאות הלקוחות הקיימים של החברה שרותי מחשוב ו- IT  מתקדמים בשליטה מרחוק או על ידי אנשי מחשוב בבית הלקוח. יש לנו בחברה מעל 100 מהנדסים שעוסקים בעולמותIT  שונים וההתמחות שלנו בתחום האינטגרציה והתשתיות תיתן ערך מוסף מיידי ללקוחות אלה. המהנדסים שלנו מתמחים בתחומי מיחשוב שונים כולל סיסטם, סקיוריטי ונטוורקינג מה שמאפשר התמקצעות רציפה של האנשים, עומק במתן השירות ואסקלציה במידת הצורך".

לאיזה סוג של לקוחות אתם פונים?
"הפעילות שלנו בתחום זה תתחלק לשני תחומים עיקריים: SMB במודל של בנק שעות או תשלום חודשי שוטף, והתחום השני הוא שירותים מנוהלים, הכוללים טיפול שוטף בכל מערך המיחשוב והתקשורת של הארגון".

האם אתם מתכננים מיזוגים נוספים וכניסה לתחומים חדשים בשנה הקרובה?
"המטרה שלנו לצמוח כמו שהצלחנו בשנתיים האחרונות. כאשר נקרית בדרכנו הזדמנות, שמשיקה לקו המוצרים שלנו, אנחנו שוקלים אותה תמיד ברצינות. אנחנו בהחלט מחפשים הזדמנויות גם בעולמות חדשים, שאנחנו נכנסים אליהם כעתברור לנו כי לא ניתן לצמוח בלי לרכוש פעילויות".

אירועים קרובים