תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

"לקוחות סאפ יכולים כבר היום לשלב את טכנולוגיית האינטרנט של הדברים ביישומים שלהם"

02/09/2015 14:58
יגאל רוזנברג, מומחה Big Data והאינטרנט של הדברים בסאפ ישראל

לקראת כנס ISUG 2015, כנס המשתמשים והלקוחות השנתי של סאפ (SAP) שיתקיים ב 9 בספטמבר שוחחנו עם יגאל רוזנברג, מומחה Big Data והאינטרנט של הדברים בסאפ ישראל.

ספר לנו על האינטרנט של הדברים מהזווית של סאפ?

"מגמת האינטרנט של הדברים, שצוברת תאוצה מיום ליום ומתבטאת בחיבור של חפצים רגילים ו/או מכשירים לרשת ואחד לשני כך שיוכלו לתקשר ביניהם, ללא צורך במגע אדם, מביאה עמה בשורה משמעותית לשוק הארגוני, התעשייתי והצרכני, וצפויה לחולל מהפכה של ממש באופן בו אנשים פרטיים, חברות וארגונים מתנהלים ברמה היומיומית. לפי תחזיות של חברות שונות עד 2020 צפויים להיות 60 מיליארד מכשירים שמחוברים לרשת וייצרו כמויות מידע בסדרי גודל שלא הכרנו.

האתגר וההזדמנות עבור חברות הוא לאסוף את המידע מכל המקורות, לעבד ולנתח אותו כדי ליצור תובנות עסקיות בזמן אמת שיספקו לארגונים יתרונות תחרותיים. כמו גם, ייעלו תהליכים עסקיים ויאפשרו לארגונים לספק ללקוחותיהם חוויית לקוח מותאמת אישית ואפקטיבית יותר עבורם. היום מדברים כבר על רכבים מחוברים, בתים חכמים, מפעלים ומכונות מחוברות ואפילו ערים חכמות. לכל אלו סאפ נותנת מענה מקיף, מלא ומתקדם באמצעות פלטפורמת SAP HANA שיודעת לאסוף את המידע, לעבד ולנתח אותו בזמן אמת ולהציגו למשתמש העסקי בכל מקום ובכל זמן.

לצד זה, באמצעות הפתרונות של סאפ ניתן למנף את החיבוריות המוגברת לטובת יעילות רבה יותר של מערכות ותהליכים עסקיים קיימים, כמו גם התרחבות לשווקים חדשים. העולם הופך להיות מחובר ודיגיטלי, וסאפ מובילה את המגמה הזו בקרב ארגונים ברחבי העולם.

מה אתם הולכים להציג בכנס המשתמשים של סאפ סביב נושא זה ולמי מיועד מסלול זה?

לקוחות סאפ יכולים לשלב את הפתרונות בתחום האינטרנט של הדברים כבר היום ביישומים שלהם ולכן חשוב שיכירו את היכולות, הפתרונות והתועלות העסקיות. השנה לראשונה בכנס המשתמשים אנו מייעדים מסלול שלם לנושא Platform & Technology ובכנס נציג גם דוגמאות מפרויקטים אמיתיים של סאפ בחזית הטכנולוגיה.

אנו מזהים עניין רב מצד חברות וארגונים להיכנס לנושא והכנס הוא הזדמנות לספק למנהלי ומשתמשי הארגון היכרות ראשונית, הן עבור אלה שעדיין לא נכנסו לתחום והן עבור אלה שעושים את צעדיהם הראשונים ורוצים להרחיב את השימושים בטכנולוגיות אלה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים