תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Allot Webinar, יום ד' 16 במרץ

על התקפות סייבר, האקטיביזם ופתרונות אבטחה: איך להתכונן ל-7 באפריל 2016

15/03/2016 17:22
Allot Communications

במאה ה-21, עולם פשיעת סייבר מכיל המון האקרים שגונבים נתונים מאנשים פרטיים, חברות וממשלות ומשתמשים בהם כדי להפיק רווח אישי, פיננסי או פוליטי. בפרט, סוכנויות ממשלתיות ותאגידים גדולים – הם מטרות ראשונות במעלה עבור קבוצות מאורגנות של האקרים ("פעילי האקטיביזם"), כמו אנונימוס (Anonymous).

בארבע השנים האחרונות הקבוצה מארגנת את התקפות הסייבר השנתיות שלה ב-7 באפריל; רבים צופים כי ה-7 באפריל 2016 לא יהיה יוצא מן הכלל. דפוס ההתקפות של אנונימוס כולל התקפת האתרים של סוכנויות ממשלתיות ותאגידים גדולים, עם התקפות מניעת שירות מבוזרות (DDos) רחבות-היקף, במטרה להשבית את האתרים הללו לזמן רב ככל האפשר.

הממשלות והארגונים מודעים היטב לגל פשיעת הסייבר המתמשך. מעבר לחשיפה התקשורתית שמקבלות התקפות גדולות אשר פוגעות במותגים ידועים, העובדים שלהם, ובפרט העובדים שממונים על אבטחת מידע ונתונים, משתתפים לעתים קרובות בתערוכות, בסמינרים וובינרים וקוראים דו"חות בנושא האבטחה כדי להקדים את התוקפים.

מאחר שהעלויות של התקפות מסוג זה עלולות להיות גבוהות מאוד, הן מבחינה כספית והן מבחינת המוניטין, ארגונים שמשקיעים בתכנית הגנה מקיפה מצמצמים באופן משמעותי את חשיפתם לסיכונים אלו. מוסדות אלה משקיעים בפתרונות נגד התקפות DDoS ובפתרונות אבטחה בכלל, וגם מדריכים את העובדים שלהם באופן קבוע איך להשתמש באינטרנט באופן בטוח, הן לצורכי העבודה והן לצרכים אישיים.

אמנם כמעט ולא ניתן להגיע ל-100% הגנה מפני פגיעה של התקפות סייבר, אבל פתרונות האבטחה התקדמו באופן משמעותי מתחילת דרכה של רשת האינטרנט.

פתרונות נגד התקפות DDoS ונגד תוכנות זדוניות הוכיחו את עצמם כיעילים ביותר בבלימת התקפות – אפילו התקפות בהיקף וברמת התחכום של אנונימוס. פתרונות אלה מסוגלים לזהות את האיומים, לצמצם אותם ולנטר איומים חדשים.

בוובינר (סמינר האינטרנט) של אלוט תקשורת שיתקיים ב-16 במרץ 2016, להרשמה לחצו כאן , המומחים של אלוט תקשורת ידונו איך להתגונן מפני התקפות סייבר של פעילי האקטיביזם ונוכלי סייבר.

המשתתפים יקבלו עצות וטיפים שאותם אנשי מקצוע מתחומי אבטחה וטכנולוגיית מידע יוכלו ליישם בעבודתם היומיומית; ובפרט כדי להתגונן מפני ההתקפה הצפויה של אנונימוס השנה.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים