תוכן שיווקי

Software AG: גידול של 10% בהכנסות ה-Digital Business Platform ב-2015

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "העתיד העסקי הוא דיגיטלי וכולו בממלכת אי הוודאות, ויש להתמודד איתו באמצעות פלטפורמה עסקית דיגיטלית גמישה ושיתופי פעולה

27/03/2016 16:52
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

Software AG הציגה בתערוכת CeBIT 2016 את הטכנולוגיות והתרחישים האפשריים על מנת להפוך ארגונים לדיגיטליים הלכה למעשה.

החברה פרסמה את חזונה הטכנולוגי בתערוכת CeBIT 2016. "העתיד העסקי הוא ממלכת האי-וודאות, מכיוון שתרחישי השימוש של מהפכת הדיגיטיזציה מגוונים מאוד וקשה לתכננם מראש", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

לדבריו, "זו הסיבה שאין מוצרי-מדף דיגיטליים מוכנים לשימוש, ואנו מספקים פלטפורמה דיגיטלית מלאה להתאמה לצרכי חזון הלקוחות. לנוכח המציאות המשתנה במהירות, אף עסק לא באמת יודע באילו תהליכים ומידע יהיה צורך בעתיד".

אלראי אומר כי "הבשורה של Software AG לעולם העסקי מדגישה שדיגיטיזציה אינה מגמה חולפת, והמירוץ להצלחה בכלכלה הדיגיטלית הולך וצובר תאוצה. על מנת לשרוד בשווקים הדיגיטליים העולמיים, יהיה צורך במודלים עסקיים חדשים, בהאצת התפעול העסקי ובביצוע התאמה אישית של מוצרים ושירותים. הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG מציעה את הגמישות והמהירות הנדרשות לכל תרחיש עסקי אפשרי".

הממשק בין העולמות התעשייתי, הצרכני והחברתי מאפשר ל-Software AG להציע לארגונים תמונה של 360 מעלות של העולם העסקי ואת היכולת לתת מענה דיגיטלי בחלון הזמן הנכון.

בתערוכת CeBIT 2016, הציגה Software AG יחד עם שותפיה יישומים שונים של הפלטפורמה הדיגיטלית העסקית שלה.

ההצלחה באה לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של Software AG: גידול של 10% בהכנסות תחום ה-Digital Business Platform ב-2015 בהשוואה ל-2014.

אירועים קרובים