תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - MongoDB matrix

"היתרון המרכזי של MongoDB הוא בקלות ובגמישות התפעול עבור מפתחים"

כך אמר אליוט הורוביץ, מייסד MongoDB ● לדבריו, "בסיסי הנתונים של הדור הקודם אינם יכולים להתמודד עם הדרישות כיום, בעידן ה-Big Data, המובייל, הענן והאינטרנט של הדברים"

27/09/2016 09:06
מימין לשמאל: עופר גרונר, מנהל מכירות MongoDB בחטיבת מוצרי התוכנה, מטריקס; אליוט הורוביץ, מייסד ומנהל טכנולוגיות MongoDB; ומוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה, מטריקס

"היתרון הגדול של MongoDB בא לידי ביטוי בקלות והגמישות בהם יכולים מפתחי מוצרים לעדכן את בסיס הנתונים אונליין. בסיסי נתונים יחסיים הם מאוד מסובכים ולא גמישים", כך אמר אליוט הורוביץ, המייסד וה-CTO של MongoDB, בהרצאה בנושא אתגרי ה-Big Data וטכנולוגית NoSQL.

הורוביץ היה האורח המרכזי בכנס למקבלי החלטות שערכה מטריקס, המייצגת את MongoDB בישראל. ערב קודם לכן הוא היה האורח המרכזי במפגש שערכה מטריקס בפאב איסמי סלמה עבור קהילת הסטארט-אפים בישראל.

אליוט הורוביץ, CTO ומייסד MongoDB

אליוט הורוביץ, CTO ומייסד MongoDB

הורוביץ הוסיף ואמר כי "בסיסי הנתונים של הדור הקודם אינם יכולים להתמודד עם הדרישות כיום בעידן ה-Big Data, מובייל, ענן והאינטרנט של הדברים".

"יתרון נוסף של MongoDB הוא החיסכון המשמעותי המושג עבור הארגון בזכות התקנה פשוטה, יכולות מהירות לשליפת מידע, יעילות של ניהול הידע והיכולת שלו להיות נגיש בכל מקום בעולם עם גישה מקומית מהירה ותמיכה מקצועית".

עוד אמר כי "גם נושא חסינות המידע האישי חשוב ומשמעותי ובא לידי ביטוי באפשרות לחשוף רק מידע רלוונטי. כל אלו הופכים את MongoDB לאטרקטיבי בקרב ארגונים גדולים".

לדברי הורוביץ, "בסיסי נתונים היוו בעבר בעיה, וארגונים החלו לרכוש אחסון יקר על מנת לשפר ביצועים. אך כאשר יש בסיס נתונים שעובד בביצועים גבוהים, אין צורך לרכוש את החומרה היקרה, ומספיק לרכוש תוכנה שהיא פחות יקרה בהשוואה לאחסון".

מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נציגת רד-האט בישראל. צילום: ליאת מנדל

מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: ליאת מנדל

מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אשר פתח את הכנס, אמר כי "כולם רוצים 'כאן ועכשיו', ו-MongoDB 'מאפשר זאת'".

לדברי הדס, " בעידן בו כולנו צורכים אפליקציות בסלולר ורגילים לקבל את המידע שאנו רוצים, כאן ועכשיו, נדרשים הארגונים להעמיד ללקוחות ולעובדים חוויה דומה גם בעולם העסקי".

"בשל כמות המידע והמורכבות, יש צורך בכלים חדשים שנולדו לתוך התקופה, ומאפשרים קיצור משמעותי של תהליכי פיתוח וגמישות רבה תוך חסכון בעלויות למול בסיסי נתונים מסורתיים בני 20 ו-30 שנה".

רנית זקצר, CTO מטריקס

רנית זקצר, CTO מטריקס

רנית זקצר, ה-CTO של מטריקס, הדגישה את נושא הכדאיות של MongoDB ביחס לבסיסי נתונים מהדור הישן. "MongoDB מביאה עימה יתרון משמעותי המנגיש את המידע לכל דורש, בעולם שחווה את ה'מפץ הגדול' והשתנה מאוד בתחום ה-Big Data".

"היכולת להשתמש בבסיסי נתונים מבוזרים בעידן של גלובליות, משמעותית אף היא משום שניתן לחלק את בסיסי הנתונים בחלוקה נוחה לאזורים גיאוגרפיים, המספקים שירות לארגונים במקומות שונים בעולם".

אירועים קרובים