תוכן שיווקי

Rimini מכפילה את מספר לקוחות אורקל וסאפ שחתמו בישראל ובמזרח אירופה

26/03/2017 09:28
Rimini Street

Rimini Street, ספקית תמיכת צד שלישי המובילה בעולם לתמיכה בתוכנות ארגוניות, עבור תוכנות סאפ: Business Suite ,BusinessObjects ו־HANA Database. ותוכנות אורקל: Siebel ,PeopleSoft ,JD Edwards ,E-Business Suite ,Oracle Database ,Oracle Middleware ,Hyperion ,Oracle Retail ,Oracle Agile PLM ו־Oracle ATG Web Commerce, הכריזה היום על המשך הצמיחה וההשקעות שלה בישראל ובמזרח אירופה, עקב הדרישה הגוברת לשירותי הפרמיום של החברה, לתמיכה בזמני תגובה מהירים בתוכנות ארגוניות לחברות בעלות רישיונות של אורקל וסאפ.

מספר לקוחותיה החתומים באזור נכון ל-31 לדצמבר 2016 גדל ב־100%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, וכיום היא משרתת מעל 74 ארגונים גלובליים, עם פעילות בישראל ובמזרח אירופה. החברה גם הכריזה כי היא מגדילה את כוח העבודה שלה באזור ב־44%, בהשוואה לשנה שעברה.

Rimini Street פתחה את משרדה בתל אביב בשנת 2015, וכבר החתימה חמש מתוך עשר החברות הישראליות הגדולות באזור, וכן מותגים מקומיים מוכרים היטב, לרבות עמיעד מערכות מים, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, פלאפון וסודה סטרים.

הדגש על שינוי עסקי יוצר דרישה לפתרונות המבוססים על חיסכון תקציבי

בסקר שנערך לאחרונה בקרב מנמ"רים, על ידי Harvey Nash ו־ KPMG ב־82 מדינות ברחבי העולם, עלה כי מנמ"רים מתמודדים יותר ויותר עם האתגר של מתיחת גבולות המעטפת התפעולית שלהן, לשם התמקדות בשינוי ואסטרטגיה עסקיים.

סדרי העדיפויות של המנכ"לים משתנים – 63% מהם מעדיפים שהמנמ"רים שלהם יתמקדו בפרויקטים של IT המייצרים לעסק כסף, במקום לחסוך כסף. עם זאת, זוהי חרב פיפיות – עם תקציבים שברובם נשארים ללא שינוי או פוחתים, מנמ"רים מתקשים למצוא תקציב IT נוסף למימון יוזמות אלה.

על ידי מעבר לתמיכה של Rimini Street, חברות ברחבי העולם יכולות לחסוך עד 90% מעלויות התחזוקה הכוללות שלהן, ובכך לשחרר משאבים ליוזמות אלה היוצרות זרם הכנסות נוסף לעסקיהן, ומעניקות יתרון תחרותי.

"בישראל כיום, המילים המנחות הן 'שינוי או מוות', כיוון שמנמ"רים באזור עומדים בפני לחץ למקסם את מצב ה־IT הקיים שלהם, ובמקביל – למצוא מימון ליישום יוזמות חדשות לשינוי עסקי", אמר ד"ר ג'ימי שוורצקוף, עמית מחקר ושותף מנהל ב-STKI.

לדבריו, "המנמ"רים המנוסים יותר מזהים מגמה זו, ויחפשו פתרונות שיסייעו להם ליזום תכניות אסטרטגיות שיסייעו לארגון שלהם לצמוח ולהישאר תחרותי. המעבר לתמיכה עצמאית יוצר עבורם אפשרות כבירה להשגת יעדים אלה".

תמיכה ברמת פרמיום הבנויה מהבסיס לשם מתן זמן תגובה מהיר יותר

צוות התמיכה של Rimini Street מספק תמיכה מקיפה לרבות תמיכה בהתאמות אישיות, תמיכה בקישוריות הדדית וכוונון ביצועים. נוסף על כך, כל לקוח מקבל מהנדס תמיכה ראשי אישי (PSE) בעל 10 שנות ניסיון לפחות וזמינות 24/7/365, עם התחייבות לזמן תגובה של 15 דקות או פחות למקרים קריטיים בעדיפות 1 (P1). זמן התגובה הממוצע של Rimini Street למקרים קריטיים נמוך מחמש דקות.

"ברחבי ישראל ובמזרח אירופה, מנמ"רים משנים את המיקוד שלהם מתפיסה ממוקדת ERP לחדשנות דיגיטלית עם הפנים ללקוח, המעניקה ערך אמתי לעסקיהם", אמר ז'ק אוסטר, המנהל הכללי של Rimini Street בישראל ומזרח אירופה.

"אנו ממשיכים להבחין במגמה משמעותית באזור, ככל שהצעתנו צוברת אחיזה עם מובילים רבים בתחום C-Suite ו־IT מחברות בכל הגדלים והתעשיות, המבקשים למקסם את התשואה על ההשקעה מפלטפורמת ה־ERP היציבה שלהם, ולהעביר את המיקוד ואת התקציב מטכנולוגיות Back Office לאסטרטגיה של מתן עדיפות לצמיחה ולחדשנות".

Rimini Street היא המובילה העולמית באספקת שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות עסקיות. מאז 2005, מגדירה החברה מחדש את תחום שירותי התמיכה לארגונים, בתכנית חדשנית ועטורת פרסים המאפשרת לבעלי רישיונות של אורקל וסאפ לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהם.

למידע נוסף, לחצו כאן.

אירועים קרובים