תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Sophos, יום ה' 25 במאי, סטוקו

הכופרה WannaCry הניעה ביקושים רבים למוצרי Sophos

כריס הגרמן, מנכ"ל Sophos, מסכם את רגעי השיא של החברה בשנה החולפת, ובראשן - מתקפת הכופרה שפגעה במאות אלפי מחשבים בשבוע שעבר

23/05/2017 10:02
כריס הגרמן, מנכ"ל סופוס. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"הכופרה WannaCry הניעה באופן דרמטי את הביקושים למוצרי החברה. אנו מחזיקים באחת מהטכנולוגיות המובילות בעולם להגנה מפני כופרות, ואז – תוך כמה ימים, כל הנושא הגיע לעמודי החדשות הראשיים בכל מדינה. הדבר שהעלה משמעותית את מידת העניין בפתרון שלנו לתחום בקרב לקוחות ושותפים", כך אמר כריס הגרמן, מנכ"ל Sophos.

לדברי הגרמן, "הפתרון שלנו, Intercept X, ממוקד בעיקר בכופרות. כבר לפני מתקפת ה-WannaCry, הוא הפך לאחד הפתרונות בעלי הגידול המהיר ביותר בהיסטוריה של החברה – אלפי לקוחות הטמיעו את הפתרון בתוך שני רבעונים מהשקתו".


"הפתרון מנוהל כולו ב-Sophos Central, כך שהוא קל מאד להטמעה וקל מאד לניהול. הוא מספק את ההגנה החזקה ביותר בעולם מפני כופרות. הוכח כי יש לו אפקטיביות של 100% כנגד אירוע ה-WannaCry".

"כל לקוח שהתקין את ה-Intercept X היה מוגן באופן מלא ופרואקטיבי. אתם יכולים לדמיין כי במהלך הימים האחרונים, השותפים שלנו קיבלו שאילתות מהלקוחות שלהם בנוגע לצעדים שהם יכולים לנקוט על מנת להבטיח שהם מוגנים מפני כופרות. ללא ספק, זאת הייתה הזדמנות גדולה בשבילנו".

"השקנו את Intercept X בסתיו האחרון", אמר הגרמן, "והפתרון הינו ללא ספק בצמיחה. מדובר בפתרון הדור הבא, המתמקד במניעת התקפות ניצול וכופרות. הוא כולו ללא חתימות. אנחנו עכשיו בין החברות המובילות בשוק בתחום הגנת הדור הבא של נקודות הקצה".

"מספר ההתקנות של Intercept X הוא ככל הנראה גבוה יותר ממספר ההתקנות המשולב של שלושת היצרנים המובילים של פתרונות הדור הבא לאבטחת עמדות קצה (Pure Next Generation)".

לדברי הגרמן, "אחד מהמניעים העיקריים לגידול שהחברה חוותה היה Sophos Central. מדובר בפלטפורמת ניהול מבוססת ענן, יחידה ומשולבת עבור כל היצע הפתרונות שלנו".

"הגידול בפלטפורמה היה פשוט מדהים. במהלך השנים האחרונות הפלטפורמה גדלה מדי שנה, החל ממיליון דולר לשמונה מיליון דולר, 27 מיליון דולר ועד לשנה, בה סיימנו עם 88 מיליון דולר. יש לנו כעת יותר מ-45 אלף לקוחות ב-Sophos Central. השותפים שלנו אוהבים את Sophos Central משום שהם כעת מתחילים להשתמש בה כפלטפורמה להפיכתם ל-MSP עצמאיים, לנהל לקוחות מרובים ולהעצים את המכירות לרוחב וכלפי מעלה".

הגרמן סיים את דבריו בהתייחסו לתוצאות הכספיות השנתיות של החברה, ואמר כי "הכרזנו על התוצאות שלנו, ואנו בהחלט מאמינים שהן תוצאות חזקות".

"החברה חוותה גידול במימדים השונים, הרבה מעבר למקובל בשוק. אנחנו חושבים שמדובר בנתונים חזקים מאוד ובכל הכנות, זוהי תקופה מאוד מרגשת ב-Sophos כיום. ישנה רמה גבוהה של אנרגיה והתרגשות בקהילת השותפים של Sophos. הרבה דברים מתרחשים כעת והחברה מציגה ביצועים יפים ופתרונות חדשים ומעניינים".

אירועים קרובים