עליות לג'וניפר: ההכנסות גדלו ב-7% והרווח הנקי – ב-28%

החברה סיימה את הרבעון השני עם הכנסות בסך 1.3 מיליארד דולר ורווח נקי של 180 מיליון

ג'וניפר נטוורקס

ג'וניפר (Juniper) סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה עם עליות בהכנסות וברווח הנקי – כך עולה מהתצאות שפרסמה החברה אמש (ד').

במהלך המחצית ההוצאות הכלליות גדלו ב-7.56% ל-2.12 מיליארד דולר וההכנסות עלו ב-9.09% ל-2.53 מיליארד. על רקע מספרים אלה, הרווח התפעולי צמח ב-17.4% ל-414.5 מיליון דולר וזה הנקי – ב-24.72% ל-288.6 מיליון.

התוצאות הרבעוניות היו דומות. ההוצאות הכלליות רשמו עלייה של 3.26% ל-1.05 מיליארד דולר וההכנסות עלו ביותר מפי שניים – ב-7.17% – ועמדו על 1.31 מיליארד. מתוכן, מכירות המוצרים גדלו ב-6.4% ל-917.2 מיליון דולר ומכירות השירותים – ב-9.05% ל-391.7 מיליון.

הרווח הנקי הרבעוני צמח ב-28.43% ל-179.8 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-30.56% ל-47 סנט.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות של החברה גדלו ב-9.01% ל-507 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-6.02% ל-801.9 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 61.27%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות קטנו ב-1.4% ל-543.7 מיליון דולר והרווח זינק ב-26.69% ל-258.2 מיליון.

רמי ראחים, מנכ"ל ג'וניפר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצגנו ברבעון גידול משביע רצון בהכנסות וברווחיות כאחד. החברה מגשימה את האסטרטגיה העסקית שלה – לעבור לטכנולוגיות ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים