האתגר והניצחון: סימנטק ישראל לא זזה מהפסגה
לככב בראש הטבלה כחברת הסייבר המובילה בעולם – מבחינת מחזור מכירות וגם במדדי גרטנר (Gartner) כבר 15 שנה ברציפות – זו לא משימה קלה בכלל.
למעשה, להיות סימנטק (Symantec) ישראל, זה אפילו הרבה יותר מאתגר. במיוחד בתקופה האחרונה בה שמענו שהחברה מבצעת רכישות אסטרטגיות מעניינות, משקיעה במרכז פיתוח ישראלי, מכניסה את הטכנולוגיות הכי מתקדמות כמו זו של Blue Coat למערכות שלה, משיקה את המוצרים הנכונים לעולמות התוכן החדשים, כמו ה-Web והסלולר, ואפילו מובילה ב-Market Share שלהם.
אולי יש מי שהתעייף מלספור את כל הפעילויות, אבל החברים בסימנטק רק התחילו לחמם מנועים.
לכן כינס באחרונה רונן עמיאל, מנהל ערוצים בסימנטק ישראל, את השותפים המובילים של החברה בישראל על מנת לשתף, לעדכן בחידושים ולסייע להם להבין איך הם יכולים לסייע ללקוחות שלהם לעמוד באיומי הסייבר, גם באלה האחרונים הכי מתוחכמים שיש וגם באילו שעוד יבואו אחריהם.
רון כהן, מנהל הפריסייל של החברה בישראל, סיפר על דרך התמודדות בטוחה יותר מול איומים מתקדמים, באמצעות יישום גישה הוליסטית ואינטגרטיבית למוצרי סימנטק – עם כל היצרנים, בכל סוג תשתית, עבור כל בעיה- גם במוצרים הקיימים וגם בחדשים.
מצוות הפריסייל של החברה, יועד פסט סיפר על הערך המוסף שמביאה עימה Blue Coat למוצרי Symantec, רשף בראוון, הסביר איך מתמודדים עם עלייה בכמות האפליקציות בארגון ואילו נועם גביש, הראה איך אפשר למקסם את הגנה בכל שרשרת המתקפה.
בין השותפים שבאו לשמוע איך אפשר לעזור לחברות הישראליות, בכל גודל ובכל ארכיטקטורה, לעמוד בפני המתקפה הבאה הבלתי צפויה, נצפו גולן דנמיאס ולירון לקס מתים נטקום, נועם פכלר ואסיה אושרי מאדאקום, מוטי בלכר ואלעד ששני מ-C-Data, ונועם לרר מספיידר.