אקסטרים נטוורקס חוגגת את פתיחת הסניף הישראלי
אקסטרים נטוורקס חגגה את פתיחת השנה האזרחית החדשה יחד עם פתיחת הסניף הישראלי באירוע מיוחד במסגרת Extreme NOW World Tour, שהתקיים השבוע בגלריית דובנוב בתל אביב.
את הסניף הישראלי של החברה, לה ותק של מעל 20 שנים, שיעסוק במכירות בארץ, ינהל אלי קנדל, שעד לאחרונה שימש בתפקיד CTO באוויה (Avaya).
במסגרת הסיבוב העולמי נפגשים מנהלי ומומחי ענקית התקשורת העולמית עם לקוחות ושותפי החברה סביב לעולם. לאירוע בישראל הגיעו מעל 100 איש ששמעו הרצאות מפי הבכירים העולמיים של החברה. אירועים במתכונת דומה נערכו ביותר מ-50 ערים בקרב 30 מדינות.
אקסטרים נטוורקס בעלת וותק של מעל 20 שנים בתחום המתגים והנטוורקינג. הטכנולוגיות של החברה מספקות למנהלי התקשורת בארגונים יכולת ניטור שליטה ובקרה על תעבורת הרשת.
לחברה אלפי לקוחות ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם. אקסטרים נטוורקס סיימה את השנה עם שווי שוק של 1.42 מיליארד דולר והכנסות שנתיות של 600 מיליון דולר.
בשנה האחרונה רכשה אקסטרים נטוורקס שלוש פעילויות של חברות שונות, ביניהן, תחום ה-Wireless LAN מתאגיד הטכנולוגיה זברה (Zebra).
רכישה זו מחזקת את פתרונות התקשורת האלחוטית של חברה ואת הפניה למשתמשי הקצה וההתמקדות במגזרים ורטיקליים.
תחום הקמפוס של אוויה העולמית (נורטל), להרחבת היצע פתרונות SDN וטכנולוגיות אינטרנט של הדברים ליצירת גישה מאובטחת ופשוטה יותר.
היקף העסקה מוערך בכ-100 מיליון דולר. רכישה נוספת שנעשתה באחרונה על ידי אקסטרים הייתה של ברוקייד (Brocade) בתחום פתרונות דטה סנטר, בהיקף 55 מיליון דולר.
רכישות אלו תומכות באסטרטגית הצמיחה של החברה ובחזון שוק התקשורת שלה עם פתרונות מונעי תוכנה ללקוחות ארגוניים מהדטה סנטר, קמפוס ועד לחיבור האלחוטי.
הרכישות חיזקו את יכולות החברה והרחיבו את מאגר העובדים המומחים שלה, יצרו עניין בקרב השותפים של החברה וחיזקו את מעמדה של אקסטרים נטוורקס כמנהיגה בקרב מגזרים כמו המגזר הממשלתי, ביטחוני, היי-טק, חינוך, בריאות וקמעונאות.
לאחרונה נבחרה החברה להיות ספקית הרשת האלחוטית הרשמית עבור משחקי ה-NFL, ליגת הפוטבול הלאומית של ארצות הברית.