Magento Commerce ו-Fisha ישתפו פעולה ב-GoEcommerce 2018
Magento Commerce הבינלאומית בשיתוף פעולה עם Fisha הישראלית: יסייעו לחברות ישראליות להגדיל את המכירות ולצמוח בתחום הסחר המקוון בכנס GoEcommerce 2018
Magento Commerce, המובילה בעולם בחדשנות בתחום המסחר האלקטרוני בענן, ביחד עם Fisha המתמחה בתחום המסחר האלקטרוני והינה שותפה עסקית של Magento, תשתפנה פעולה בכנס GoEcommerce 2018 ותצגנה סיפורי לקוח, פאנל וחדר VIP מיוחד בו תוצג חדשנות טכנולוגית.
כנס GoEcommerce שיתקיים ב 25.7 מפגיש ביחד 1500 מקבלי החלטות בכירים בתחום הסחר המקוון. Magento Commerce ביחד עם Fisha יציגו בכנס במתחם ה VIP Lounge סל של פתרונות בתחום ה OmniChannel אשר מעצים את היכולות של המותגים ב Offline – Online
שון מקארטי, מנהל המכירות של Magento Commerce אמר כי "הקמעונאים כיום (בישראל ומחוצה לה) חייבים להיות מתקדמים דיגיטלית, מתמקדים בלקוחות ומתאימים את עצמם לשינויים על מנת לשמר את ההצלחה. בכנס נציג את לקוחותינו, Osprey London, מותג מותרות אשר הצליח להגדיל את המכירות המקוונות תוך מתן חווית קנייה VIP, ושימוש חכם בטכנולוגיה מתקדמת. אני מצפה לפגוש בכנס קמעונאים עם אתגרים דומים ולשוחח איתם ולבחון כיצד Magento ו Fisha יכולים לסייע להם להרחיב את העסקים".
"פעילות המסחר האלקטרוני בארץ צומחת בקצב מסחרר"
אריק גיל, מנהל הפיתוח העסקי, ב-Fisha אמר היום (ד') כי "מתחם ה VIP Lounge שלנו מאפשר מקום מפגש לקמעונאים לשאול שאלות שמעסיקות אותם ולדון יחד עם קולגות ובכירים בתחום, באתגרים הניצבים בפניהם בתחום הסחר המקוון״.
גיא פישר, מנכ״ל החברה, הוסיף ״פעילות המסחר האלקטרוני בארץ צומחת בקצב מסחרר ובשנה האחרונה הצטרפו בעיקר שחקני B2B שגם להם אנחנו יודעים לתת מענה ייחודי המציג בפניהם דרכי מסחר חדשות ופעילות עסקית ענפה״.
Fisha ממוקמת בתל אביב במגדל לוינשטיין ומונה כ 25 עובדים מומחים בעולם הסחר האלקטרוני, לחברה לקוחות באוסטרליה וארצות הברית, ובארץ החברות המובילות בשוק – ורדינון נעמן, אפרודיטה, גוטקס, אל על, שופרסל, מגנוליה, story, פאפאיה, נעלי אלדו, שטראוס מים, ארכה, צ'מפיון מוטורס, קפה עלית ועוד.