תוכן שיווקי

נט-אפ מנהיגה את הענן בשווקים הגלובליים

החברה הציגה בכנס Insight 2018 שלה, שהתקיים באחרונה בברצלונה, פתרונות שיסייעו ללקוחות לעודד את הצמיחה העסקית ולקדם חדשנות בסביבות הענן ההיברידי ● כיצד הם יעשו זאת?

18/12/2018 17:02
ג'ורג' קוריאן, גוגל קלאוד. צילום: יח"צ

נט-אפ, המומחית המובילה בתחום הנתונים עבור הענן ההיברידי, הכריזה בכנס Insight 2018 שלה, שהתקיים באחרונה בברצלונה, על שירותי נתונים ופתרונות חדשים שיאפשרו ללקוחות לחדש בענן. הצעות אלה כוללות זמינות מורחבת של התצוגה המוקדמת של Microsoft Azure NetApp Files, זמינות מורחבת של NetApp Cloud Volumes עבור Google Cloud Platform וגיבוי בתשתית כשירות של נט-אפ עבור כוח המכירות. כמובילה בתחום שירותי הנתונים של הענן ההיברידי, החברה מספקת למשתמשים יכולת להפקיד את הנתונים שלהם בבטחה בידי ספקי שירותי ענן ציבורי בולטים בתעשייה, ולהגיב מהר יותר לשינויים בשוק ולדרישות הלקוחות.

מרבית העסקים ברחבי העולם רואים בנתונים יתרון אסטרטגי. לכן, חשוב במיוחד למנף את הענן כדי לקבל החלטות טובות יותר, לשפר את חוויית הלקוחות ולפתח אפיקי הכנסות חדשים. עם זאת, הניווט בענן מצריך מהארגונים לשלב ולמטב את הנתונים ולהגן עליהם בעולם שאחרי רגולציית ההגנה על הפרטיות של האיחוד האירופי – ה-GDPR. אתגר זה מצריך מומחיות היברידית ובעלת עננים רבים, שרק נט-אפ, בזכות אסטרטגיית ה-Data Fabric שלה, יכולה לספק.

הכניסה למרכז הירידים בברצלונה, שבו התקיים כנס Insight של נט-אפ. צילום:< יח"צ

הכניסה למרכז הירידים בברצלונה, שבו התקיים כנס Insight של נט-אפ. צילום:< יח"צ

“הארגונים עוברים באופן קבוע לאסטרטגיות של ענן תחילה. עבור ארגונים המבצעים טרנספורמציה דיגיטלית ברמה העסקית, מהות הענן אינה רק בחירה מבין ערכת מוצרים ספציפית או מודלים של אספקת שירות, כגון ענן ציבורי, פרטי או היברידי", אמר סטיוארט בונד, מנהל מחקר שילוב נתונים ושלמותם ב-IDC. "נט-אפ ממנפת שילוב של טכנולוגיה, שותפות, מודל עסקי וחזון כדי לספק שירותי נתונים משולבים ועקביים עבור הענן ההיברידי".

“בהתבסס על המוצרים הרבים שהושקו ב-NetApp Insight לאס וגאס באוקטובר, האירוע האירופי של השנה מהווה דוגמה מרכזית לגישה הדינמית והמגוונת של היבשת כלפי טרנספורמציה מונחית נתונים", אמר אלכס וולנר, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור EMEA בנט-אפ. "תקנות ה-GDPR משמשות כתכנית לוויסות נתונים ברחבי העולם. הלקוחות שלנו הם בעלי מודעות לנתונים ונוטים ליישם שיטות עבודה מומלצות להגנה על הנתונים שלהם, העשרה ומיטוב שלהם. אנחנו גאים לעמוד באתגר זה עם ההרחבה של הצעות הענן שלנו".

אירועים קרובים