סיכום 2018: גידול משמעותי בפעילות השיווק הדיגיטלי של שניידר אלקטריק
גידול של 154% במספר הכניסות לאתר האינטרנט הישראלי של החברה, צפי לגידול פי 2.4 בתקציב השיווק הדיגיטלי ב-2019 - כך עולה מסיכום שנה בפעילות הדיגיטל אותה מקיים הסניף הישראלי של ענקית ניהול האנרגיה והאוטומציה ● ג'רלדין רוסנטל, מנהלת התקשורת השיווקית: "גם בעולמות ה-B2B הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת בעיצומה, והדרך לקיים שיחה עם הלקוח עוברת בסמרטפון, באתר וברשתות החברתיות"
בסיכום פעילות הדיגיטל בישראל לשנת 2018 של הסניף הישראלי בשניידר אלקטריק העולמית, מובילה עולמית של הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחומי ניהול אנרגיה ואוטומציה בבתים, בניינים, מרכזי נתונים, תשתיות ותעשיות, עולה כי חל גידול ניכר בכול הזרועות של פעילות השיווק הדיגיטלי בחברה – כולל באתר החברה בשפה העברית, ברשתות החברתיות השונות, קמפיינים דיגיטליים, סרטוני וידאו, ועוד.
עיקר הפנייה של שניידר אלקטריק הינה למגזר לקוחות ה-B2B, אך חלק מקטלוג המוצרים שלה פונה ישירות ללקוחות הקצה, או לקהלים מקצועיים דוגמת זה של חשמלאים.
במהלך שנת 2018 התבצעו למעלה מ-95 אלף ביקורים באתר האינטרנט של החברה בשפה העברית, לעומת 37.5 אלף ביקורים שנה קודם, גידול של למעלה מ-154% במספר הביקורים באתר. כך לדוגמא, בחודש דצמבר 2018 לבדו היו למעלה מ-15 אלף ביקורים באתר, מספר שיא של כניסות לאתר החברה. בתחום הרשתות החברתיות במהלך 2018 פרסמה החברה 334 פוסטים, שזכו ליותר מ-12 אלף לייקים, 520 תגובות, ו-543 שיתופים.
צפי לגידול פי 2.4 בתקציב השיווק הדיגיטלי במהלך השנה הקרובה
שניידר אלקטריק גם פרסמה במהלך השנה 32 סרטוני וידאו למדיה החברתית – פייסבוק ויוטיוב – שזכו ליותר מ-66 אלף צפיות, זאת בהשוואה ל-6 סרטוני וידאו שפורסמו במהלך 2017. בנוסף, אפליקציית mySchneider הזמינות להורדה לסמארטפונים, ומשמשת קטלוג מוצרים דיגיטלי, וכן מספקת מידע אישי ללקוחות החברה, הורדה כמה מאות פעמים והותקנה אצל משתמשים בשוק הישראלי.
פועל יוצא של הגידול בפעילות הדיגיטל בישראל הוא צפי לגידול פי 2.4 בתקציב השיווק הדיגיטלי במהלך השנה הקרובה, זאת בהשוואה להיקפו של התקציב שבוצע במהלך 2018.
ג'רלדין רוסנטל, מנהלת התקשורת השיווקית בחברה, ציינה כי: "אנחנו רואים כי גם במגזר ה-B2B המעבר לדיגיטל נמצא בתאוצה. בעבר הדגש של הפעילות שלנו היה על הכנה של קטלוגים מודפסים, ואילו היום הקטלוגים שלנו עברו כולם למדיה הדיגיטלית, וזמינים באתר החברה או באפליקציית סמרטפון ייעודית. הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת בעיצומה, והדרך לקיים שיחה עם הלקוח עוברת דרך הסמרטפון, האתר וברשתות החברתיות, באמצעות הנגשה של מידע זמין ועדכני בכול מקום, לכול אחד ובכול זמן. אנחנו רואים את הביקוש הגדל לתכני הדיגיטל שלנו, ומתכוונים לספק ביקוש זה על ידי הגדלה של כמויות התכנים, הנגשת התכנים בפלטפורמות דיגיטליות מגוונות, וביצוע של קמפיינים ממוקדי לקוח."