תוכן שיווקי
בעקבות כנס Data Center 2019

איטון משיקה את כרטיס הרשת הראשון ל-UPS שעומד בתקני אבטחת סייבר מחמירים

05/03/2019 13:04
כרטיס הרשת החדש Gigabit Network M2 מבית איטון. צילום: יח"צ

חברת ניהול האנרגיה הגלובלית איטון (Eaton) השיקה את Gigabit Network M2 – כרטיס הרשת הראשון שעומד בתקני UL המחמירים לאבטחת סייבר. בזאת מרחיבה איטון את תכנית הגנת הסייבר שלה ומשתפת פעולה עם ארגון התקינה והבטיחות במדע העולמי UL (ר"ת Underwriters Laboratories). בזכות תהליך זה, חברות קובעות סטנדרטים מדידים לאבטחת סייבר עבור מערכות ומוצרים בתחום ניהול האנרגיה. התקן החדש מיועד עבור טכנולוגיית ה-UPS של איטון ומבטא את יכולותיה הגלובליות של החברה לוודא כי מוצריה בטוחים ומאובטחים, קל וחומר בסביבת האינטרנט של הדברים, שצוברת תאוצה. CMS Compucenter מפיצה את מוצרי איטון לשוק ה-IT בישראל.

כרכיב ה-UPS החדיש ביותר מבית איטון, ה-M2 מעניק יכולות חדשות למערכת, לרבות מהירות גדולה ורמות אבטחה משופרות, על רקע איומי הסייבר הגוברים וכן תחת התקן המחמיר UL2900-2-2. פיתוח הרכיב נעשה כולו במדיניות "אבטחה דרך העיצוב", המאפשרת לנהל את סיכוני האבטחה לאורך כל מחזור חיי המוצר.

ה-M2 משפר את אמינות מערכת החשמל בעזרת פלטפורמת התראות על בעיות, ובכך מאפשר סגירה וכיבוי "עדינים" ולא כפויים של השרתים ומערכות האחסון. הכרטיס גם תואם לתוכנת ה-IPM (ר"ת Intelligent Power Manager) של איטון ולבדיקות הניטור האופציונליות מהדור השני, ומאפשר המשכיות עסקית וחוסן לדטה סנטר. כך, למשל, במקרה של אירוע סביבתי או חריגות חשמל גדולות, יישומים קריטיים ימשיכו לפעול בעזרת השילוב בין ה-IPM לכרטיס החדש.

המטרה: להבטיח שה-UPS לא יהווה נקודת כניסה להאקרים

בעוד שמערכות UPS תמיד היו חיוניות להמשכיות של מרכזי הנתונים ולשיקום שלאחר אסון, כעת החיבור שלהן לענן הציבורי הוא עניין שבשגרה. כך ניתן ליהנות מיתרונות הרשת והאופטימיזציה שלה ומשיפור כללי באמינות, תוך מתן אפשרות להשתמש במערכות ה-UPS גם לטובת אגירת אנרגיה או כפתרון "רזרבה" (UPS-as-a-Reserve solution). עם זאת, קישוריות UPS גדולה יותר מאפשרת גישה קלה יותר לדטה סנטרים, וזה מניע מספק עבור האקרים לבצע פעולה זדונית. UPS נגוע יכול לסכן את חוסן המערכת כולה, לאפשר איסוף מידע מודיעיני, לרבות על אופן צריכת החשמל של האתר הרלוונטי, ואף לשמש כנקודת כניסה לחדירות נוספות לרשת.

CMS, מפיצת פתרונות איטון לשוק ה-IT בישראל

CMS, מפיצת פתרונות איטון לשוק ה-IT בישראל

ככל שהתקפות סייבר הופכות ליותר מתוחכמות ושכיחות, חיוני להבטיח שה-UPS לא מהווה נקודת כניסה. ה-Gigabit Network M2 תוכנן להגן על הדטה סנטר, ה-UPS ויחידות הפצת הכוח (PDU – ר"ת Power Distribution Units) נגד מתקפות סייבר לאורך מחזור החיים של הכרטיס. לפיכך, איטון משתפת פעולה בצורה אדוקה עם מוביל תקנים ידוע, UL, כחלק ממאמץ גלובלי משותף בין מחלקת איכות החשמל (PDQ – ר"ת Power Quality Division) והמרכז למצוינות באבטחת סייבר (CSE).

כרטיס הרשת Gigabit M2 מאושר כעת לפי תקן UL 2900-2-2. ההרחבות באבטחת סייבר כוללות קידוד, מדיניות קונפיגורציה של סיסמה ושימוש בתעודות דיגיטליות חתומות. בנוסף, ההתקן מתאים למתגים של רשת Megabit השכיחה כיום וניתן להתקינה ברשתות של דטה סנטרים מבוססי Gigabit – באופן בלעדי.

"בעולם של קישוריות בכל מקום בו זמנית, סביבות אמינות הופכות לחיוניות ביותר", אמר לורן באדיאלי, מנהל שיווק ערוצי IT במערב אירופה באיטון. "הלקוחות שלנו לא רוצים לקחת סיכונים עם המערכות שלהם ולכן אבטחת סייבר מהווה חלק מה-DNA שלנו באיטון. הגישה שלנו היא לשמור ולהגן על המוצר לאורך כל מחזור חיי הפיתוח שלו, כך שפושע סייבר לא יוכל להזיק לו. עם כניסה לתעשייה של יותר טכנולוגיות חכמות שמתממשקות עם חיינו היומיומיים, אמון הופך לתכונה חשובה ביותר".

אירועים קרובים