אקס ליבריס הטמיעה פתרונות האחסון של אינפינידאט

בפרויקט שהיקפו עשרות מיליוני שקלים, הוטמע נפח אחסון של יותר מ-10 פטה-בייט ● הפרויקט החל במחצית 2018 וצפוי להסתיים בקרוב

אורן ישרים, מנהל פעילות אזורי באינפינידאט. צילום: יח"צ

אקס ליבריס, הפועלת בעולם האקדמי, הטמיעה את פתרונות אחסון הנתונים של אינפינידאט. הפרויקט החל במחצית 2018 וצפוי להסתיים בקרוב. בפרויקט, שהיקפו עומד על עשרות מיליוני שקלים, הוטמע נפח אחסון של יותר מ-10 פטה בייט.

בשל היות אקס ליבריס חברה גלובלית, הפרויקט נחלק לשלושה שלבים. בשלב הראשון, שארך כשלושה חודשים, הוטמעו הפתרונות במרכזי מהמחשוב של החברה ביבשת אמריקה. בשלב השני, שארך גם הוא כשלושה חודשים נוספים, בוצעה הטמעה במרכזי המחשוב באירופה. בשלב השלישי, שנמצא כעת בעיצומו, מוטמע פתרון האחסון InfiniBox – פתרון הדגל של חברת האחסון – במשרדי החברה במזרח הרחוק.

הפרויקט מאפשר לאקס ליבריס להמשיך להרחיב את נפחי האחסון במהירות, עם התרחבותה המואצת של פעילות החברה סביב העולם. עוד מאפשר הפרויקט לכנס מערכי אחסון מבוזרים ולהעלות את רמת השירות.

לענות על הדרישות המסיביות של הארגון לנפחי אחסון גבוהים

אקס ליבריס מספקת את שירותיה לעשרים האוניברסיטאות הגדולות בעולם ומפעילה 11 מטות ותריסר מרכזי הפצה ב-23 ארצות בעולם. לחברה יותר מ-7,500 לקוחות ביותר מ-90 מדינות, ביניהם: אונ' אוקספורד, אונ' קמברידג', אונ' ייל, ספריית הקונגרס בארה"ב, הספרייה הלאומית של סין, הספרייה הבריטית. בין הלקוחות שלה בארץ נמנים הספרייה הלאומית, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון והטכניון.

עילת הפרויקט הייתה הרצון לענות על הדרישות המסיביות של הארגון לנפחי אחסון גבוהים וכן על מנת לענות על הגידול המהיר בנפחים אלו, בשל הגידול שלה והרחבת בסיס הלקוחות.

ברק רוזנבלט, סמנכ"ל ענן ותפעול באקס ליבריס, אמר כי "גדלנו במהירות ולכן היינו זקוקים לנפחי אחסון גבוהים, וכן ליכולת לגדול בנפחי האחסון באופן בלתי צפוי. הגענו לתקרת הזכוכית עם פתרונות האחסון המסורתיים. לאחר שבחנו באופן מעמיק את מרבית פתרונות ה-All-flash, בחרנו ב- InfiniBox כסטנדרט העולמי שלנו. הוא סיפק את הביצועים הגבוהים ביותר, יכולת לגדול בזמן אפס וגמישות מירבית בהתאם לצרכים שלנו".

אורן ישרים, מנהל מכירות אזורי באינפינידאט, הוסיף כי "אקס ליבריס היא חברה חדשנית וממוקדת-מידע, אשר שמה בראש סדרי העדיפות שלה את השירות ללקוחותיה ונערכת מבעוד מועד לשינויים נוכחיים ועתידיים בהיקפי המידע. קצב גידול המידע הגבוה לצד הדרישות העולות של לקוחות לגישה למידע בזמן אמת. כל אלה דורשים ביצועים, זמינות ואמינות שהפתרונות המסורתיים, נכון להיום, כבר אינם מסוגלים לספק". ישרים הוסיף כי "הטכנולוגיה שלנו מספקת, בו זמנית זמן אחזור של פחות ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת, TCO – נמוכה משמעותית לעומת טכנולוגיות אחרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים