מי הבחורה שהתפרצה לגמר ליגת האלופות ומה היא הרוויחה מזה?

היא דוגמנית אמריקנית בעלת נוכחות ברשת, אבל עד כה הייתה ידועה בעיקר כבת הזוג של היוטיובר ויטלי זדורובצקי, שגם לו היסטוריה של התפרצויות למגרשים ● קוראים לה קינסי וולנסקי והיא צברה מאז אמש עוד מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, וכנראה הצליחה לקדם גם את אתר הפורנו של זדורובצקי באותה נשימה

קינסי וולנסקי. צילום מסך מתוך אינסטגרם

אמש (שבת), בדקה ה-17 של גמר ליגת האלופות, הגיחה לכר הדשא, לנגד עיניהם של 68 אלף הצופים באצטדיון וונדה מטרופוליטנו שבמדריד, אשה בבגד ים שחור, שלם אך חושפני, עם כיתוב לבן עליו. עורך השידור בטלוויזיה התמקד באזורים אחרים של המגרש – כפי שנהוג לעשות בכדי שלא לעודד את תופעת ההתפרצות למגרשים – אבל בעידן הנוכחי, הדיגיטלי והמהיר, לא חלף זמן רב עד ששמה של המתפרצת וכל הפרטים עליה נפוצו. מאות אלפי עוקבים חדשים נוספו לחשבון האינסטגרם הגברת הדי פראית והכמעט מעורטלת.

קינסי וולנסקי שמה. היא בת 22 וידועה כבת זוגו של ויטלי זדורובצקי, יוטיובר אמריקני-רוסי שנוהג לבצע מתיחות וניסוים חברתיים שונים בקונטקס מיני ולמבוגרים בלבד, ושנעקב על ידי מיליונים ביוטיוב.

דרך מוצלחת למשוך תשומת לב

אין ספק שאם יש דרך מוצלחת למשוך תשומת לב אוף-ליין לנוכחות שלכם אונליין, אירוע ספורט מוביל ובולט כמו גמר ליגת האלופות – שנערך אמש בין טוטנהאם לליברפול (2-0) האנגליות – הוא אחד הטובים שבהם. וקינסי וולנסקי כבר יודעת זאת, אחרי שמניין העוקבים אחריה הולך ומטפס מאז התקרית, שהובילה למעצר שלה על ידי המשטרה.

היה לה ממי ללמוד את הפרקטיקה – זדורובצקי פלש למגרש בגמר גביע העולם ב-2014, כמו גם לעוד משחקים בעבר, ומאז נאסרה עליו הנוכחות באירועי ספורט גדולים. בכלל, בן הזוג היוטיובר של וולנסקי נחשב ל"פרחח" לא קטן ומפעיל גם אתר פורנוגרפי-לייט למבוגרים, באותו שם כמו הערוץ שלו ביוטיוב – Vitaly Uncensored. נראה שהפריצה של וולנסקי הייתה על תקן קידום ויח"צ לאהובה, כיוון שעל בגד הים שלה התנוסס בגאון השם הזה בדיוק.

כך או כך, על אף שמצלמות הטלוויזיה, כאמור, תפסו את האירוע לשבריר שנייה בלבד, ההשפעה שלו הייתה עזה. וולנסקי נאספה מהמגרש והורדה ממנו על ידי אנשי הביטחון, היא נלקחה לתחנת המשטרה אבל שוחררה כבר באותו הלילה, כשהיא צפויה להיענש ולהצטרף לבן זוגה ולהיות מוחרמת גם כן מאירועי ספורט.

אבל היא זכתה להיכנס לאור הזרקורים. תמונותיה מככבות בתקשורת העולמית, ומספר העוקבים הכללי שלה הגיע כבר ל-1.8 מיליון וממשיך לנסוק. המשחק, אגב, היה משמים למדי והמנצחת ומחזיקת הגביע שהוכתרה בסופו היא ליברפול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים