לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי: גוגל ואפל פרסמו אימוגי'ם חדשים

הציורים החדשים יכללו בני זוג מגזעים שונים, זוגות בני אותו מין, אנשים עם מוגבלויות, בעלי חיים חדשים, כמו אורנגאוטן, עצלן ובוארש, וגם מאכלים חדשים

האימוג'ים הפכו כבר מזמן לחלק מחיי היום יום שלנו, ובווריאציה על אמרה ידועה, אפשר גם לומר שאימוג'י אחד שווה אלף מילים…

לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי, פרסמו אפל וגוגל אימוג'ים חדשים, שישולבו במהלך השנה בפלטפורמות שלהן, בהם, למשל, ציורים של בני זוג מגזעים שונים, זוגות בני אותו מין ואנשים עם מוגבלויות.

גם בגזרת המאכלים יגיעו מזונות חדשים, כמו פלאפל, ואפלים, שום וחמאה, ובגזרת בעלי החיים יגיעו פלמינגו, אורנגאוטן, עצלן ובואש.

הציורים החדשים מבוססים על תווי יוניקוד 12.0 שקיבלו אישור ונוצרו על ידי איחוד היוניקוד, הארגון ללא מטרות רווח הקובע מתי יאומצו הציורים החדשים.

אימוג'ים חדשים בדרך. צילום: אימוג'יפדיה

מכשירי אפל כמו ה-iPhone, ה-iPad ומחשבי ה-Mac יזכו ל-59 אימוג'ים חדשים, ולמערכת ההפעלה אנדרואיד Q יתווספו 65 אימוג'ים חדשים.

מייסד האימוג'יפדיה, ג'רמי בורג', טבע בשנת 2014 את "חג" האימוג'ים הבינלאומי, שנחגג מדי שנה ב-17 ביולי, שהוא התאריך היחיד שיש לו אימוג'י מיוחד משלו בציורי האימוגי'ם של לוח השנה. בתאריך זה הוכרז לראשונה בכנס MacWorld Expo בשנת 2002 על iCal ל-Mac, ולכן נבחר התאריך כדי לציין את יום האימוג'י הבינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים