נשאר קל"ב? לחגוג את חגי תשרי בבועה התל אביבית

מדיניות השמיים הפתוחים והיצע הטיסות המוזלות למגוון בירות אירופה שינו מקצה לקצה את הרגלי החופשה של רבים מהישראלים, והפכו את החופשה האורבנית הקצרה והסוערת לנגישה מתמיד ● לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה, מציע גם מטרופולין תל אביב כמה אפשרויות מעניינות לחופשה מקומית/עירונית - מתחת לאף

27/09/2019 14:20
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

חופשה עירונית בלי לשמוע "ארזתם לבד?"

חגי תשרי נחשבים לאחת התקופות החמות ביציאה של ישראלים לחופשת חגים מעבר לים, ורצף החגים אף מאפשר לרבים לייצר "גשר" ולתפור חופשה ארוכה ואקזוטית ביעד מרוחק. עבור אלו שמוותרים הפעם על השאלה "ארזתם לבד?" התאחדות המלונות תל אביב רבתי יוצאת בימים אלו במסע פרסום נרחב, מלווה במבצעים משמעותיים בבתי המלון, ובצידם היצע של הטבות, כמו סיורי חינם ואטרקציות תיירותיות בהנחות, לשם עידוד תיירות הפנים.

ל-100 בתי מלון בתל אביב רבתי יש מה להציע. צילום: יח"צ

בהתאם לקמפיין ההטבות הממוקד, בחגי תשרי יהיו זכאים אורחי המלונות בתל אביב רבתי (תל אביב -יפו, הרצליה, בת ים ורמת גן), למבצעים של ארוחת בוקר זוגית חינם, או לילה שני בחצי מחיר (50% הנחה) בעשרות מלונות, עם היצע של חופשות בנות 2 לילות במלונות, במחירים של החל מ- 750 שקלים לזוג, כולל ארוחת בוקר. בנוסף לכך, במהלך חג סוכות, יוכלו האורחים  להצטרף לסיור חינם, מתוך מרתון סיורים מרתקים שמארגנת מינהלת "עיר עולם" בעיריית תל אביב-יפו, וגם ליהנות משוברי הנחה לספארי ברמת גן – לבילוי משפחתי חביב על הדור הצעיר. עבור מי שרוצה להתעדכן בפעילויות השונות, הפיקה התאחדות מלונות תל אביב רבתי, בשיתוף מגזין הבילויים טיים אאוט, חוברת ערים לחופשה המושלמת, הכוללת מידע עדכני על הנעשה באזור.

המרינה הרצליה. צילום: יח"צ

לונדון, פריז, רומא וגם – תל אביב!

עודד גרופמן, מנכ"ל התאחדות המלונות תל אביב רבתי. צילום: ישראל הדרי

יש לציין כי מההתאחדות נמסר כי במהלך חגי תשרי אשתקד, בילו כ-60,000 אורחים ישראלים חופשה אורבאנית ללא הפסקה במלונות תל אביב רבתי, כאשר בכל שנת 2018 נפשו באזור כחצי מיליון ישראלים, ובכך נרשם שיא כל הזמנים לתיירות פנים באזור. "אנחנו מצפים שמגמת הגידול בתיירות הפנים של העשור האחרון תימשך גם השנה. למטרופולין תל אביב יש מוצר תיירותי, שמתאים הן לתייר מהעולם והן לאורח המקומי, בין אם הוא מגיע מניו יורק, פריז, ירושלים, או חיפה", אמר עודד גרופמן, מנכ"ל התאחדות המלונות תל אביב רבתי. "המגוון הרחב של האפשרויות התיירותיות, יחד עם היצע המלונות, מאפשר בילוי בחופשת City break והנאה ממבצעים והטבות לכל המשפחה", הוסיף.  לדבריו, "חופשת ה- City break, שהתפתחה בערים כמו לונדון, פריז וברצלונה, קוסמת לישראלים. הנתונים מלמדים על יציאה ליותר חופשות לפרקי זמן קצרים, המשלבות תרבות, קולינריה, חיי לילה, אטרקציות ופעילויות לילדים. באזור פועלים כ- 100 בתי מלון, שמשלימים את חוויית התייר. נתח השוק של תיירות הפנים עומד כיום על כרבע מכלל הלינות במלונות, וההערכה היא כי מגמת הצמיחה הזו תימשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים