תוכן שיווקי

אקספרדה מצטרפת לענקיות הטק: תציג בכנס הגדול בעולם ל-SQL Server

28/10/2019 10:00
אביב מדמון, מנכ"ל אקספרדה. צילום: אמיתי קרני

אקספרדה הישראלית מצטרפת לענקי הטק הבינלאומיים החברה תציג, בפעם הראשונה, ב-Pass Summit – הכנס הגדול בעולם בתחום ה-Microsoft SQL Server, שייערך בסיאטל במדינת וושינגטון שבארצות הברית בתחילת נובמבר.

החברה תציג באירוע חידושים בתחום אבטחת המידע ובתחום ניהול בסיסי נתונים מהענן, כמו גם מוצר חדש אותו פיתחה בשנה האחרונה – Data Optimizer, שמבצע אנליזה ושיפור ביצועים שוטף לשרתי ה-SQL ומעביר דו"חות בזמן אמת.

לדברי אביב מדמון, מנכ"ל אקספרדה, "מעל 4,000 מומחי ה-DBA המובילים בעולם משלמים סכום לא מבוטל בכדי להשתתף בהרצאות, לבדוק הזדמנויות תעסוקה ולהתרשם מהחידושים בתחום. אנחנו מאוד גאים לקחת חסות על הכנס ולהציג טכנולוגיה כחול לבן פורצת דרך לצד ענקיות טכנולוגיה בינלאומיות – דל, אמזון, Idera, RedGate, אינטל, מיקרוסופט ועוד".

אקספרדה

אקספרדה

מחלוצות הניטור והבקרה של מסדי נתונים

אקספרדה נוסדה בשנת 2005 והייתה מהחלוצות לפתח פתרונות ניטור ובקרה של מסדי נתונים. לחברה 50 עובדים בארץ ובעולם, המפתחים מוצרים חדשים ללקוחות בינלאומיים. בשנים האחרונות החברה התמקדה בפתרונות מבוססי ענן, ובאחרונה אף פיתחה התמחות בתחום אבטחת הסייבר, עם המוצר EZManage Security.

שי גוטמן, סמנכ״ל טכנולוגיה וחדשנות ב-O.P.S.i, נציג מורשה של UPS, ציין כי הוא מאד מרוצה מהפתרונות שאקספרדה מעניקים לחברה מזה עשור. "למוצרים של אקספרדה יש השפעה מהותית על סביבת שרתי ה-SQL שלנו ואנחנו מאוד מרוצים מההחלטה לעבוד איתם. מדובר בחברה שמעניקה שירות ברמה הגבוהה ביותר, עם צוות מקצוענים בעלי נסיון רב".

מדמון מעריך שעד 2021, אקספרדה תכפיל את מספר לקוחותיה בארץ ובעולם, כאשר הטכנולוגיה של ה-Data Optimizer תהפוך לחוד החנית של אופטימזציית שרתי ה-SQL.עוד הוא ציין שבמקביל, ולאור ההאיומים הגוברים של מתקפות האקרים, יתפתחו פתרונות הסייבר שמציעה החברה בתחומים המסחרי והפוליטי.

רוצים לדעת עוד על אקספרדה? לחצו כאן.

אירועים קרובים