Dreamforce 2019: מקור אחד של אמת, ואיינשטיין מתחבר לאלקסה

בחלק השני של הרצאת המליאה שלו בכנס Dreamforce 2019, טבע המנכ"ל מארק בניוף את המושג "מקור אחד של אמת", והסביר כיצד החברה מממשת את התפיסה באמצעות שילוב התוכנה של מיולסופט בפורטפוליו המוצרים שלה ● וגם: אנליטיקה משופרת באמצעות טאבלו, יכולות קוליות חדשות של איינשטיין, המשולבות בעוזרות הקוליות של אמזון, אפל וגוגל

התמנה גם לסגן יו"ר. ברט טיילור, נשיא ומנכ"ל משותף בסיילספורס העולמית.

פרק 2 בהרצאתו של מארק בניוף, מייסד ומנכ"ל משותף של סיילספורס, בכנס Dreamforce 2019 השנתי שנחתם בסן פרנסיסקו בסוף השבוע, דן בנושא נתונים. "אנחנו בסיילספורס אוהבים לראות ולהבין נתונים. נתונים הם חלק חשוב מכל מה שאנחנו עושים ומכל מה שהלקוחות שלנו עושים". לדבריו, "בעקבות מהפיכת הנתונים, אנו מצויים כעת על ספו של גל המחשוב הרביעי – מהגל הראשון, שהיה מערכות של רשומות, לגל של מערכות משולבות, ולגל השלישי, של מערכות חכמות, וכעת אנו נעים לכיוון משהו שמדעני הנתונים מדברים עליו שנים, והוא SSOT) Single Source Of Truth) – 'מקור אחד של אמת'. הרעיון הוא להתמקד בהבנת הידע של מהו אותו מקור אחד של אמת עבור כל אחד מלקוחותינו".

"החיפוש שלנו אחר אותה אמת", אמר בניוף, "דרש מאיתנו בסיילספורס להשתנות, להתפתח ולהתקדם, וזו הסיבה ששיפרנו את פלטפורמת Customer 360 שלנו ושילבנו בגירסה החדשה שלה את המקור האחד של האמת, ובכלל בארכיטקטורה של סיילספורס.

ברט טיילור, נשיא החברה ומנהל המוצרים, תיאר  כיצד אפליקציית Customer 360 Truth Profile משתלבת בפורטפוליו המוצרים של החברה. האפליקציה משתמשת במזהה אוניברסלי של סיילספורס לצורך גישה לנתונים בכל אחד מהכלים של החברה – מכירות, שירות, שיווק ומסחר. המטרה היא להקל על עסקים את הגישה לנתונים לרוחב מערכות מרובות ולספק דרך יעילה יותר לסייע להם ולצפות את צורכי הלקוחות – תוך שימוש במודל נתונים בקוד פתוח שיוצר מידע עקבי ביישומי ענן. משתמשי הפלטפורמה יכולים ליצור פרופיל אחד של לקוח, המשלב לתוכו את כל הנתונים והתקשורות עם אותו לקוח מכל המערכות – למקום אחד.

טיילור הדגים כיצד היכולות של מיולסופט מאפשרות לשלב נתונים מכל המערכות של הארגון, אם הן SAP או יבמ, לאו דווקא אלה שבמערכות סיילספורס, לכדי פרופיל אחד. כתוצאה משילוב הנתונים, כל הקשרים העתידיים מול הלקוח יהיו מושפעים מהיסטוריית היחסים מול הלקוח – אם בהמלצות קנייה המבוססות על רכישות קודמות, בהצעות שירות וכד'. "היישום של SSOT מאפשר כעת ללקוחות החברה להשיג הבנה עמוקה יותר של לקוחותיהם באמצעות ניהול הנתונים שלהם וההתקשרויות הקודמות שלהם ממקום אחד", הוא אמר.

מיולסופט משולבת ב-Customer 360 ומאפשרת אינטגרציה של מערכות ונתונים. צילום: נחמה אלמוג

ההרחבה הזאת תושק בקרוב, ציין בניוף, "כתוספת מדהימה לאסטרטגיית המוצר שלנו ולפלטפורמת הליבה שלנו,  וללא תוספת מחיר. זוהי אינטגרציה עמוקה לפלטפורמה שלנו", ציין. "השילוב של את כל היכולות האלה לתוך הפלטפורמה שלנו התאפשר בזכות הרכישה של מיולסופט, וכעת, שנה לאחר הרכישה, "הצלחנו לשלב זאת לתוך המארג של פלטפורמות Customer success ו-Customer 360".

סיילספורס שואפת מאוד להקל על החלפת נתונים בין יצרניות וספקים, ולדברי בניוף והיא פועלת כעת עם Linux Foundation כדי לפתח סטנדרט פתוח של אינטגרציה, המכונה מודל המידע לענן (Cloud Information Model), שיאפשר אינטגרציה ושילוב נתונים ממערכות שונות לרוחב הארגון. היכולות האלה הוצגו בהרחבה על ידי לינדזי אירוויין, מנהלת השיווק של מיולסופט, שהדגימה שילוב נתונים ממערכות SAP לתוך מערכות סיילספורס, ומציגים מיד את נתוני הלקוחות, נתוני רכישות, מצב מלאי וכד' בממשק סיילספורס.

טאבלו מוטמעת ב-Customer 360, ומציגה אנליטיקה משופרת של כל הנתונים, מבוססת AI. צילום: נחמה אלמוג

"לאחר ששילבנו את מיולסופט במוצרים שלנו, נוכחנו שאנו זקוקים לשיפור האנליטיקה", המשיך בניוף, "וזו הסיבה שרכשנו השנה את טאבלו, שמאפשרת "בינה עסקית נהדרת, אנליטיקה נהדרת ו-ויזואליזציה נהדרת", ציין בניוף, לפני שהזמין אל הבמה את אדם סליפסקי, מנכ"ל טאבלו, לדבר על הסינרגיה בין שתי החברות.

"כדי לאפשר לחברות לקיחת החלטות טובה יותר ולהניע את העסקים", אמר סליפסקי, "חייבים להבין את כל הנתונים, והדבר נכון גם עבור לקוחות סיילספורס. זו הסיבה שטאבלו ממוקדת במשימה אחת: לסייע בצפייה בנתונים ובהבנתם, ומאפשרת את פישוט השימוש בהם. אנחנו השווייץ של הנתונים. כל סוג של נתונים, בכל מקום", הוא אמר. "לצד הכלים של איינשטיין ודאטורמה (הישראלית, שנרכשה גם היא על ידי סיילספורס לפני כשנה וחצי) נוספה כעת טאבלו, שמרחיבה את היכולות האנליטיות לרוחב הארגון כולו ומציגה את הנתונים בצורה אינטראקטיבית, עם יכולות של כניסה לפרטי הפרטים".

בהמשך הזמין בניוף לבמה את פארקר האריס, מייסד שותף וה-CTO של החברה, כדי להציג את יכולות איינשטיין בהבנת שפה טבעית. השניים הציגו יכולת זו על גבי פלטפורמה שאין צורך לכתוב לה שורות קוד כדי ליצור יכולות קוליות לאיינשטיין ואפליקציות חכמות משולבות קול. ריצ'ארד סוצ'ר, המדען הראשי של סיילספורס ומומחה לבינה מלאכותית הצטרף לבניוף והאריס, וציין כי "איינשטיין תשולב במרכז שירות", ותאפשר ללקוחות לקבל שירות באמצעות שיחה בשפה טבעית בכל שעה ובכל זמן.

מדברים על איינשטיין. מימין: מארק בניוף, מייסד ומנכ"ל משותף, ופארקר האריס, מייסד שותף ו-CTO, סיילספורס. צילום: נחמה אלמוג

בניוף והאריס הציגו את היכולות הנוספות של איינשטיין שבעעקבות שיתוף פעולה עם אמזון הוטמעו בעוזרת הקולית אלקסה של אמזון באמצעות רמקול חכם בדמות איננשטיין, שהוכן במיוחד לצורך ההדגמה. היכולות החדשות הוטמעו לרוחב מוצרים שונים של החברה – מכירות, שירות, פיננסים, שיווק ועוד, וניתן ליצור אותן לפי בחירה ולהשתמש בהם לעידוד הפריון במכירות, כמו גם כלים קוליים לצוותי מכירות שניתן להשתמש בהם לצורך אוטומציה של תהליכים. היכולות הקוליות האלה מתאימות גם לעוזרות חכמות אחרות, כמו סירי של אפל או Assistant של גוגל באמצעות רמקולים חכמים או סמארטפונים, וניתן להשתמש בהם לצורך קבלת מידע מהמערכות של סיילפורס על מצב המכירות, השירות והשיווק, עם המלצות חכמות ולפעולות לצורך שיפור. גם הלקוחות של הלקוחות יוכלו להשתמש באיינשטיין לצורך קבלת מידע.

איינשטיין לכולם. עוזר חכם שמוטמע באלקסה של אמזון, בסירי של אפל וב-Assistant של גוגל. צילום: נחמה אלמוג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים