תוכן שיווקי
מהדורה מיוחדת - עבודה מרחוק

גם בחירום: היטאצ'י ונטרה מספקת שירותים למפעלים חיוניים

היטאצ'י ונטרה מאפשרת למפעלים חיוניים לספק שירות רציף ללקוחות, ובכך לשמור על המשכיות עסקית

17/03/2020 12:32
רן צייזל, מנהל שירות בהיטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: אלישר

משבר הקורונה העולמי תפס ארגונים, חברות ומפעלים רבים לא מוכנים להתמודדות עם המצב הנוכחי. יחד עם זאת, קיים צורך מהותי להמשיך בפעילות סדירה במפעלים המוגדרים כמפעלים חיוניים, כאשר מדובר במפעלים המייצרים מזון ומשקאות, תרופות ועוד, ומספקים שירותים קריטיים לציבור הרחב.

היטאצ'י ונטרה ישראל הוגדרה על ידי משרד הכלכלה והתעשייה כמפעל חיוני. כמפעל חיוני, החברה תומכת במגזר הייצור ובמפעלים חיוניים אחרים, ומספקת להם שירותים של תשתיות מחשוב ואחסון מידע. היטאצ'י ונטרה תומכת בישראל במפעלים חיוניים בתחומי הבנקאות והפיננסים, ארגונים ביטחוניים, משרדי ממשלה, בריאות ורפואה, תקשורת, תעשייה, מפעלי ייצור של מזון ומשקאות, מפעלים לייצור תרופות, וחברות נוספות אשר מספקות שירותים קריטיים לכלל האוכלוסייה.

היטאצ'י ונטרה מספקת תשתיות אחסון ומחשוב עבור המפעלים הללו, המאפשרות למערכות המחשוב במפעלים ובעסקים השונים להמשיך לתפקד באופן רציף וללא הפרעות.

בין הפתרונות שהחברה מספקת ניתן למצוא פתרונות תשתית, אחסון נתונים, המשכיות עסקית ועוד, המאפשרים שמירה והגנה על מידע ונתונים קריטיים. למשל, פתרון האקטיב-אקטיב של החברה מאפשר המשכיות עסקית ללא הפרעה במקרה של כשל באחד ממרכזי הנתונים וכך, מאפשר למפעלים החיוניים לספק שירות רציף ללקוחותיהם ללא הפרעה.

שומרים על בריאות ובטיחות העובדים, הלקוחות והשותפים

בדומה לחברות גלובליות אחרות, היטאצ'י ונטרה עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות של וירוס הקורונה ברחבי העולם. בימים אלו, מטרתה העיקרית של החברה היא להבטיח את רווחת הלקוחות והשותפים. החברה עוקבת באדיקות אחר ההנחיות, תוך יישום ההמלצות של כל הגורמים הרלוונטיים. כמו כן, היטאצ'י ונטרה הפעילה את תכנית ההיערכות והתגובה הגלובלית למגיפות, אשר תוכננה כדי לסייע להגיב בצורה יעילה לאירועים אשר עלולים לגרום לשיבוש בפעילות של לקוחות החברה.

המוצרים, הפתרונות והשירותים בעלי התשתית הדיגיטלית של היטאצ'י ונטרה תומכים בפעולות עסקיות קריטיות של ארגונים מובילים רבים ברחבי העולם, והחברה מספקת תמיכה ללקוחותיה בכל יום, כפי שעשתה מזה עשורים רבים, כאשר בכוונתה להמשיך ולתמוך בהם גם במהלך תקופה מאתגרת זו.

החברה ממשיכה לעמוד לרשות הלקוחות באמצעות ארגון השירות והתמיכה הגלובלי אשר זמין 24×7 לעבודה מול הלקוחות והשותפים, כדי לעמוד בדרישות ובצורכי השירות שלהם ולתמוך בהם. היטאצ'י ונטרה נוקטת בגישה מושכלת ומספקת ללקוחות שירות באיכות הגבוהה שהם רגילים אליה, תוך הגנה עליהם ועל צוות עובדי החברה.  

כמו כן, שרשרת האספקה של היטאצ'י ונטרה לא נפגעה היות שישנה אספקת מלאי בכל האזורים הגיאוגרפיים המרכזיים. בנוסף, היכולת לספק את המשלוחים הדרושים עבור לקוחות החברה ברבעון הנוכחי לא נפגעה. יתר על כן, הוגדל מלאי המוצרים בעלי הדרישה הגבוהה במרכזי ההפצה של החברה.

רן צייזל, מנהל שירות בהיטאצ'י ונטרה ישראל, אמר כי, "תחת הגדרתנו כגוף חיוני במצב חירום, צוות השירות והתמיכה של היטאצ'י ונטרה ישראל ממשיך לפעול ולספק שירותים לכל לקוחותינו. חברת היטאצ'י העולמית על כל סניפיה ערוכה למתן שירות ובעלת הכלים והיכולות להגן על שרשרת האספקה, כדי לתמוך בארגונים החיוניים גם במצבי חירום כפי שאנו חווים עכשיו, וגם לאורך השנה כולה. החברה מחזיקה מלאי חלקי חילוף ובעלת היכולת לספק שירות למניעת פגיעה ברציפות העסקית".

צייזל הוסיף כי "ההגדרה של היטאצ'י ונטרה כמפעל חיוני מאפשרת לנו לקבל גישה וכניסה לכל המפעלים, במקרה שבו המשק יעבור לתפקוד במצב חירום ותופסק התנועה החופשית במדינה. במקרה מסוג זה, צוות העובדים המיומן של החברה יקבל את כל האישורים הנדרשים להמשך אספקה סדירה של שירותים ותמיכה באתרים של הלקוחות. כך, נוכל להבטיח ללקוחותינו ולשותפינו את הרציפות העסקית, תוך שמירה על כל נהלי הבטיחות וההיגיינה הדרושים, והבטחת בריאותם של הלקוחות ושל עובדי החברה".

לקבלת מידע נוסף אודות פתרונות החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים