תוכן שיווקי

נוטניקס מכריזה על הרחבת האינטגרציה עם סרוויס נאו

הרחבת האינטגרציה מייעלת את תפעול מערך ה-IT ומקטינה עלויות ● החברה הכריזה על יכולות אוטומציה חדשות, שנועדו לסייע ללקוחות לפשט את פעילות ה-IT במהלך המשבר הגלובלי הנוכחי

31/05/2020 13:05
נוטניקס

נוטניקס, המובילה במחשוב ענן ארגוני, הכריזה על הרחבת האינטגרציה עם חברת תהליכי הדיגיטל המובילה סרוויס נאו, וכן על יכולות חדשות ב-Nutanix Calm, פתרון החברה לאוטומציה וניהול אפליקציה עבור DevOps. בזמן שלקוחות נמצאים בחיפוש אחר דרכים לייעל את תפעול מערך ה-IT ולהקטין עלויות במהלך המשבר הגלובלי הנוכחי, החידושים הללו יסייעו להם לייצר אוטומציה בקלות רבה יותר לצורך ניהול תשתיות, אפליקציות וענן.

"צוותי IT ממוקדים כיום באספקה של פתרונות עבודה מרחוק. לעתים הם מתקשים לספק תמיכה רחבה יותר בפעילות העסקית, בגלל הגבלות של זמן ומשאבים", אמר רג'יב מיראני, סמנכ"ל הטכנולוגיות של נוטניקס. "האינטגרציה המחוזקת עם סרוויס נאו, יחד עם הטווח הרחב יותר של פתרונות האוטומציה של נוטניקס, תאפשר לצוותי ה-IT לצמצם את הזמן המוקדש לניהול יומיומי של תשתית הענן ושל האפליקציות, כך שיוכלו להתמקד בסדר העדיפויות העסקי".

היפר-אוטומציה ותכנון מחדש של תהליכי תפעול – להקטנת העלויות

תהליכים ידניים הם עדיין נוהג שכיח בפעילות ה-IT של ארגונים, על אף החסכון בעלויות והמהירות הגוברת המתקבלים מאוטומציה של תהליכים החוזרים על עצמם. הצפי הוא שעד 2024, ארגונים יקטינו את עלויות התפעול ב-30% באמצעות שילוב של טכנולוגיות היפר-אוטומציה יחד עם תכנון מחדש של תהליכים תפעוליים. ייתכן שהשינוי הזה יזכה לתנופה בתגובה למצב הגלובלי הנוכחי. על פי סקר של PwC, כ-62% מהארגונים מחפשים כיצד להגביל את העלויות וכ-54% מודאגים באשר להשפעה של המגפה הגלובלית על הפעילות העסקית של ארגונם.

נוטניקס מפשטת את האוטומציה והופכת אותה לנגישה יותר עבור מקצועני IT בכל הרמות. עם נוטניקס, אנשי IT יהיו מסוגלים להגדיר בקלות טריגרים ופעולות אוטומציה שיפשטו פעולות יומיומיות. האינטגרציה עם פתרונות אוטומציה מובילים כגון סרוויס נאו מאפשרת ללקוחות נוטניקס לפשט אף יותר את הניהול של אפליקציות וענן, באמצעות אינטגרציה עם מערכות ניהול הקריאות שלהם וייעול של תהליכים. עם השיפורים החדשים האלה, נוטניקס מרחיבה משמעותית את היקף היתרונות של האוטומציה ושליטה בעלויות שהיא מספקת ללקוחותיה.

כדי להעצים אף יותר את צוותי ה-IT, נוטניקס הכריזה על חיזוק אינטגרציות ויכולות מוצר חדשות, ביניהן:

  • ייעול של DevOps – פתרון Nutanix Calm 3.0 מספק יכולות מורחבות וכן חיזוק של האינטגרציה עם סרוויס נאו. לקוחות יכולים כעת לבצע אוטומציה של מחזור חיי האפליקציות, כולל שדרוגים, עדכונים, הרחבות ועוד. זאת, תוך שהם מנצלים את תהליכי האישור והבקרה של סרוויס נאו. עוד הם יכולים כעת לחזק את עמדת האבטחה שלהם באמצעות שמירה על סיסמאות בכספת מרכזית של סייברארק – נושא חשוב במיוחד עבור לקוחות ממשלתיים וארגוניים.
  • ייעול של ניהול התשתית – על בסיס אינטגרציה קודמת עם סרוויס נאו, Nutanix Prism Pro יכול כעת להגיב להתראות ולאירועים ישירות מתוך פורטל הסרוויס נאו. לקוחות יכולים לא רק לעקוב אחר תקלות ובעיות בתשתית דרך קריאות שיוצאות באופן אוטומטי, אלא גם לפתור אותן ישירות מתוך מערכת הקריאות.
  • ייעול השליטה בענן ואופטימיזציה של עלויות – האינטגרציה המשופרת עם סרוויס נאו מאפשר ללקוחות להשיג אופטימיזציה של עלויות בצורה פשוטה יותר ולהפעיל אבטחה משופרת, בדיוק בשלב שבו הם מגבירים את ההסתמכות שלהם על ענן ציבורי. לדוגמה, הם מסוגלים כעת להגביל צריכה בלתי מכוונת של משאבי ענן ציבורי – מצב שמוביל לעתים קרובות לחריגה משמעותית בתקציבים. עם הפתרון הזה, לקוחות מסוגלים להוריד את המלצות האופטימיזציה והאבטחה של Nutanix Bi Beam אל תהליכי העבודה של סרוויס נאו.

האינטגרציה המורחבת עם סרוויס נאו זמינה כעת ללקוחות. Calm 3.0 נמצאת כרגע תחת פיתוח.

אירועים קרובים