תוכן שיווקי

בינת מתקדמת לענן מודרני, יעיל והוליסטי – בהגירה למערך מבוסס HPE Primera

בחרה בפתרון HPE Primera בארכיטקטורת All Flash – המספק זמינות מערכות של 100% בהתחייבות חוזית

05/01/2021 09:30
מהגרת לענן מודרני, יעיל והוליסטי באמצעות הגירה למערך חדש מבוסס HPE Primera

בינת סמך, חלק אינטגרלי מקבוצת רד-בינת, הינה מומחית במתן שירותי ענן מנוהלים ושירותי אבטחת מידע במגזר הממשלתי והפרטי, תוך התמקדות בשני מגזרים עיקריים: חברות בתחום הפארמה ומשרדי עו"ד. הודות לענן המאובטח, היצמדות לתקני אבטחת מידע ורגולציה וצוותים מקצועיים שמספקים הגנה 24/7 – בינת  מייצגת פתרון שלם והוליסטי לצד גמישות תפעולית, מתוך מטרה לאפשר ללקוח להתמקד בניהול עסקיו העיקריים.

עם לקוחות החברה נמנים ארגונים כדוגמת אגמון רוזנברג' הכהן, ש.ר.ן רפואה, טבורית – בנק הדם הטבורי, שביט בר און גלאון צין עו"ד ועוד רבים אחרים. החברה מספקת ללקוחותיה תמיכה וניטור הוליסטי 24 שעות ביממה באמצעות מוקדי תמיכה בישראל ובהודו.

טרם היציאה לפרויקט סיפקה בינת סמך את שירותי הענן ללקוחות במודל ניהול כולל של חוות השרתים ו-DR. הארכיטקטורה הקיימת של הענן התבססה על חוות השרתים מבית HPE, הפרוסות בכמה אתרים, כשתשתית האחסון מבוססת על HPE 3PAR.

הגידול במעבר לקוחות לשירותי ענן היברידי דרש מבינת סמך לחפש פתרון טכנולוגי חדש, המבטיח יכולת גידול – כמעט בלתי מוגבלת – של נפחים וביצועים, כזה שיספק זמינות עליונה של מערכות. למעשה, זוהי מחויבות השירות של בינת ללקוחותיה. בין השאר, ציינו בבינת סמך את האתגרים הבאים: מתן מענה לעומסי עבודה משתנים, הבטחה לזמני תגובה, היצמדות לתקני אבטחה ורגולציה, הכוללות הצפנה של כלל המידע המאוחסן ברכיבי האחסון, שטח רצפה קטן ככל האפשר וניטור הוליסטי.

מדובר בפרויקט רחב יריעה, המספק מענה ליותר מ- 1,200 מכונות וירטואליות וכ-150 לקוחות.

תהליך המכירה לווה בתהליכי בדיקה ובחינה מדוקדקים של כל תהליך ורכיב בפתרון אשר ייושם  בסביבת הלקוח. בין השאר בוצעו בדיקות עומק רחבות היקף להבנת המצב הקיים מחד ולנתח את הצרכים העתידיים מאידך. כתוצאה מתהליכים אלה הוצגה ארכיטקטורה חדשה, מודרנית, שמתאימה במיוחד לצרכים של ארגון הענן של בינת סמך. הארכיטקטורה החדשה מבוססת על HPE Primera – מוצר אחסון הדגל של HPE. היחידי בעולם המבטיח – חוזית – התחייבות לביצועים ולעמידה בעומסי מידע משתנים, לצד מוכנות מלאה לענן. מערכת ה-HPE Primera  המיושמת בחצר הלקוח בימים אלה מבצעת שימוש בבינה מלאכותית ובלימוד מכונה, אשר ממומשות באמצעות מערך ה-HPE InfoSight, באמצעותם ניתן לחזות וגם למנוע מראש שיבושים אפשריים באחסון, בשרתים או בפלטפורמות הווירטואליזציה השונות. גישה זו מספקת מודעות לכלל התווך ממערכת האחסון עד לשרתים וליישומים תוך כדי מיצוי מקסימלי והבטחת זמינות של שירותי המידע.

רועי לוי, מנהל טכנולוגיות, בינת סמך. צילום: פרטי

רועי לוי, מנהל טכנולוגיות, בינת סמך. צילום: פרטי

רועי לוי, מנהל טכנולוגיות, בינת סמך, אמר, כי "אספקת שירותי ענן ללקוחותינו מחייבת אותנו לבחור פתרון בוגר, המבטיח זמינות ללא פשרות, והמאפשר גידול בתפיסת Scale-Out כדי להיענות לדרישות הביצועים והנפחים המשתנים בעידן המודרני.

גור קריתי, מנהל מכירות, HPE. צילום: אנשים וחשבים

גור קריתי, מנהל מכירות, HPE. צילום: אנשים וחשבים

גור קריתי, מנהל המכירות, HPE, מסר, כי "תהליך המכירה היה מורכב ומאתגר. באמצעותו הצלחנו להוכיח ללקוח שאנחנו מחויבים לו ולהצלחתו. הפתרון הטכנולוגי שהצענו לבינת סמך הוא חדשני ומוביל מסוגו. הוא מבוסס על מערכת HPE Primera בארכיטקטורת All Flash, ובאמצעותו אנו מתחייבים – חוזית – לאספקת זמינות עליונה של 100%".

אירועים קרובים