דו"ח: כ-55 מיליון טלפונים חכמים נשלחו ברבעון הראשון של 2010 – ירידה של 2% לעומת הרבעון הקודם

על פי נתונים של חברת ניתוחי השוק ABI Research, כמות הטלפונים שנשלחו קטנה בכמיליון לעומת מספר המשלוחים ברבעון הרביעי של 2009, אך מדובר בירידה נמוכה מהצפוי ● על פי חברת המחקר, הירידה המזערית מצביעה דווקא על המשך הצמיחה הדינמית של שוק הטלפונים החכמים

כ-55 מיליון טלפונים חכמים נשלחו ברבעון הראשון של 2010 – כך עולה ממחקר של חברת ניתוחי השוק ABI Research. מספר זה אמנם קטן בכמיליון בערך ממספר המשלוחים ברבעון הרביעי של 2009, אך בדרך כלל, מסיבות עונתיות, בכל רבעון ראשון נרשמת ירידה חדה במשלוחים לעומת הרבעון האחרון של השנה הקודמת, כך שהירידה הנוכחית, בשיעור של פחות מ-2%, נמוכה מהציפיות ומראה, על פי חברת המחקר, על המשך הצמיחה הדינמית של שוק הטלפונים החכמים.

לטענת החברה, צמיחה זו נובעת מכך שהמשלוחים הם בעיקר של טלפונים חכמים זולים יותר וממוקדי חוויה, שמצליחים לחדור לשווקים אליהם כמעט לא הגיעו בעבר הטלפונים החכמים מהשורה הראשונה.

חברת המחקר מביאה כדוגמה את נוקיה (Nokia), שהצליחה, במונחים של רבעון לרבעון , להגדיל את המשלוחים של הטלפונים החכמים שלה בכ-3.5% בזכות הסדרות C ו-X, שהן למעשה סדרות של טלפונים חכמים זולים יותר וברמה נמוכה יותר מהטלפונים שמובילים את השוק מבחינה טכנולוגית.

"לא מדובר בטלפונים שניתן להגדירם כ-iPhone-killers. מדובר במכשירים זולים יותר מהקצה התחתון של השוק הזה, שלא מציעים את הטכנולוגיות שנמצאות בקצה העליון, אבל הם עדיין יכולים לספק חוויה של שירותים חברתיים וחוויות אחרות שניתן להפיק משימוש בטלפון חכם", אמר מייקל מורגן, מהאנליסטים הבכירים בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים