חסימת מתקפות פישינג: איירונסקיילס גייסה 64 מיליון דולר

החברה סיימה סבב גיוס C בהובלת קרן הצמיחה PSG ● היא מציעה פלטפורמת אבטחת מייל מבוססת ענן ו-AI לאיתור ולחסימת מתקפות

האישום: קמפיין פישינג רחב היקף.

חברת אבטחת המידע הישראלית איירונסקיילס הודיעה היום (ג') כי היא השלימה סבב גיוס C בסך של 64 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הצמיחה PSG והשתתפו בו גם המשקיעים האמריקניים הקיימים בחברה – K1 וג'אמפ קפיטל.

איירונסקיילס, חברת פורטפוליו של אלרון ונצ'רס, מציעה פלטפורמת אבטחת מייל מבוססת ענן ובינה מלאכותית לאיתור ולחסימת מתקפות. המערכת לומדת לזהות ולתקן איומים מתקדמים באופן רציף, כגון איומי פישינג על תיבות דואר עסקיות והשתלטות על חשבונות תיבות המייל של חברות, ומונעת מתקפות סייבר. הפלטפורמה מציגה בזמן אמת התרעות על מתקפות פישינג ועל פי החברה מפחיתה את זמן הזיהוי של המייל החשוד לרמה של שניות. כמו כן, היא כולל מודול הדמיית מתקפת פישינג והדרכה, ללימוד עובדי החברה אודות מתקפות סייבר.

על לקוחות איירונסקיילס, שנוסדה לפני כשבע שנים בתל אביב, נמנים מעל 5,000 ארגונים בכל הגדלים, ובתעשיות ובמדינות שונות. החברה מתכננת להשתמש במימון החדש כדי להרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית שלה ולהמשיך להגדיל את יכולות הפלטפורמה שלה.

"אימוץ מערכת הגנת פישיניג שנותנת מענה בזמן אמת הופכת להיות מרכיב קריטי לארגונים, ככל שניסיונות הפישינג נהיים מתוחכמים יותר", אמר אייל בנישתי, מייסד ומנכ"ל איירונסקיילס. "אנחנו מצפים לשותפות עם PSG ושואפים להמשיך לספק פתרונות אבטחה, לשיפור החוסן של ארגונים".

"הביקוש לאבטחת מייל ממשיך לטפס, כאשר השוק צפוי לגדול לכ-9.4 מיליארד דולר עד 2027. איירונסקיילס עתידה להגדיל משמעותית את אחיזתה בשוק", אמר רונן ניר, יועץ בכיר ב-PSG.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים