עמותת עזר מציון רכשה טאבלטים מוקשחים של פנסוניק בכ-200 אלף ש'

מטרת הרכישה - השאלת הטאבלטים להתנסות לילדים ולמבוגרים עם מוגבלויות תקשורתיות, שהמחשבים, המצוידים בתוכנה ייעודית, יהיו בעבורם ל"פה"

יסייע לאנשים עם מוגבלויות תקשורתיות. הטאבלט המוקשח, Panasonic Toughbook 33.

המרכז הארצי לתקשורת תומכת – עזר מציון, רכש לאחרונה מחשבים מוקשחים של חברת פנסוניק, כולל תוכנות ייעודיות, ההופכות את המחשבים הגנריים למחשבי תקשורת.

התוכנות הללו הופכות את המחשבים ל"פה" של המשתמשים, שאינם יכולים לתקשר בעזרת דיבור. המחשבים נרכשו על מנת להשאיל אותם להתנסות למאות חולים, מבוגרים וילדים עם מוגבלויות תקשורתיות.

במרכז הארצי לתקשורת תומכת של עזר מציון, מפתחים היום פתרונות ואמצעים חדשניים לצורך עזרה לילדים ואנשים עם מוגבלויות תקשורתיות, אשר מתקשים לבטא את עצמם ולתקשר עם הסובבים אותם.

אנשים עם מוגבלויות תקשורתיות שונות העומדים בקריטריונים, זכאים לקבלת מכשירי תקשורת, תומכת חליפית, בהשאלה מהמרכז הארצי לתקשורת תומכת. לאחר שהם מתנסים בשימוש במוצר, הם מקבלים ממשרד הבריאות טאבלט או מחשב אישי, שנרכש עבורם ומוטען בתוכנות המותאמות לצרכיהם.

הבחירה במחשבי פנסוניק נעשתה מתוך מטרה לרכוש מוצר אמין ואיכותי, אשר יוכל לעבור בין מספר רב של מטופלים, ללא תקלות. מחשבי פנסוניק המוקשחים יכולים לעמוד בנפילות, רטיבות ועוד, מאחר שהם מוגדרים בסטנדרט צבאי. המחשב שנבחר הינו טאבלט מוקשח מדגם Panasonic Toughbook 33.

לדברי איריס אגם, מנהלת השיווק בקבוצת גטר: "אנו עובדים שנים רבות מול עמותת עזר מציון, חברת גטר, נציגת פנסוניק בישראל, מספקת לעמותת עזר מציון טאבלטים מוקשחים וציוד היקפי של חברת פנסוניק. השילוב של איכות המוצר והשירות של גטר מאפשרים לנו לתת את התמורה הגבוהה ביותר ללקוח".

לדברי יהודה רגב, מנהל תחום מחשבי פנסוניק בחברת גטר: "לאחר בחינת הצורך של הקהל המיוחד הזה, ולאחר ניסיון מצטבר במעבדת פנסוניק, שמופעלת בגטר, נמצא שהדגם Toughbook 33 נותן את המענה המיטבי, הן מבחינת עמידות ואמינות לאורך זמן והן מבחינת גודל, איכות המסך והתאמת החומרה לתוכנה הייעודית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים