מרכז ההדרכה של וויידאופס הוכר על ידי גוגל קלאוד; טל מוריס תעמוד בראשו

גוגל קלאוד הכירה במרכז ההדרכה של וויידאופס כמרכז הדרכה רשמי להתמחות במקצועות הענן של החברה, והוא יציע קורסים והדרכות בתחומים אלה

טל מוריס, מנהלת וויידאופס אקדמי מבית וויידאופס.

מרכז ההדרכה החדש של וויידאופס (WideOps), המספקת מגוון שירותים ופתרונות בתחום הענן, אשר פועל תחת השם וויידאופס אקדמי (WideOps Academy), הוכר רשמית כמרכז להתמחות במקצועות הענן של גוגל קלאוד (Google Cloud Authorized Training Partner).

בראש פעילות וויידאופס אקדמי תעמוד טל מוריס, אשר מצטרפת לצוות וויידאופס עם ניסיון של שבע שנים בפיתוח, הובלה והטמעה של תוכניות הכשרה טכנולוגיות, לצד הובלת קורסים טכנולוגיים בתחומי מדעי הנתונים והסייבר. בנוסף, תנהל מוריס את תחום הגיוס וההשמה בחברה, שכולל, בין היתר, גיוס אנשי הדרכה, הסמכות צוות שונות והוצאה לפועל של קורסי הסמכה מטעם גוגל קלאוד.

וויידאופס נבחרה כשותפת ההדרכה של גוגל, ובמסגרת השותפות, מרכז ההדרכה החדש יציע קורסים והדרכות בעולמות הענן של גוגל: ארכיטקטורת הענן, דבאופס, אבטחת מידע, ענן היברידי, נטוורקינג, פיתוח בסביבת הענן, שיפור ביצועים ועלויות ודאטה. הקורסים יתקיימו באופן היברידי, אונליין וכן במשרדי גוגל ומשרדי וויידאופס. את ההדרכות יעבירו עובדים בכירים של וויידאופס, שהינם מומחים בתחום הענן של גוגל והוסמכו על ידי גוגל כמדריכים מורשים (Authorized Trainer).

מוריס ציינה, כי  "המרצים שאנו מספקים למרכז ההדרכה החדש מגיעים מהשטח, וזה היתרון שלהם על פני גופי הדרכה אחרים בשוק. תוכנית ההדרכה הייחודית שאנחנו מובילים צפויה להכשיר ולייצר את טובי המומחים בתחום הענן של גוגל, ואנחנו שמחים על השקת פעילות נוספת שמצטרפת לסל השירותים הקיים שאנו מעניקים לשוק הישראלי והגלובלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים