תוכן שיווקי

טריפל סי: הטכנו' החדישה והכי מתקדמת על תשתיות ענן VMware

09/02/2022 10:33
אימוץ הענן הולך ומתרחב.

היום יש מבחר והיצע רב בכל תחומי החיים, החל ממוצרי צריכה וכלה במוצרי יוקרה, מביגוד עד מכוניות, ממוצרי מזון עד שירותי חופשה. הלקוח צריך להבין מה הוא רוכש, ולא פחות חשוב – ממי הוא רוכש ועם אילו ערכים מוספים. גם בעולמות הענן והתשתיות התהליך אינו שונה, עם יותר אחריות מהרגיל בתקופה זו של התקפות סייבר בלתי פוסקות על גופים ישראליים. לשם כך טריפל סי, הענן הישראלי הגדול ביותר, עובדת עם תשתיות של VMware כבר יותר מעשור, ופיתחה שיטות עבודה, מודלים עסקיים והתמחות בתשתיות vCloud ופתרון DR מבוסס vCloud Availability.

טריפל סי, הענן של ישראל, נבחרה במהלך 2020 מתוך 4,000 שותפים עולמיים של VMware ביותר מ-120 מדינות לקבל תג VMware Cloud Verified, אשר מאפשר ללקוחות טריפל סי ליהנות מהטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר על תשתיות הענן של VMware. השירות ניתן מהמתקן המתקדם בישראל, הממוקם בפתח תקווה, בעל תקינה ISO27001 המדגישה את נושא אבטחת המידע ועמידה בתקנות הגנת הפרטיות שיש להם השפעה על כל הלקוחות.

vCloud – ספינת הדגל של טריפל סי

טריפל סי היא הספקית הוותיקה ביותר שמפעילה את שירותי vCloud מאז הוקם הענן הציבורי שלה בתחילת 2011. שירותים אלו מצטיינים ביתירות גבוהה ביותר ובגמישות מלאה, והם מסופקים ללא התחייבות לתקופה, תוך אפשרות שימוש במשאבי ענן נוספים בסביבה הציבורית. שירות זה יתיר ויציב עד כי אנו מתחייבים לעמידה ב-SLA גבוה, כולל החלת קנסות על הארגון במקרים של אי עמידה בו.

חלק קטן מהיכולות והנקודות הטכניות של סביבת ה-vCloud שלנו:

  • כניסה מוצפנת ומוגנת לממשק הניהול, כולל אפשרות לתהליך של 2Factor Authentication.
  • ניתן לבצע תהליך של Auto-Scaling במודל לפי שימוש ברמה שעתית.
  • קיימת אפשרות לשחזר VM מ-Snapshot באופן עצמאי.
  • קיימת אפשרות לשכפל מכונות בצורה קלה ומהירה.
  • ניתן לנהל את מערכת הייצור (Production) ומערכת ה-DR מאותו ממשק.
  • אפשרויות לניהול משאבי הסביבה ברמת הנצילות הגבוהה ביותר.

vCloud Availability – פתרון DR  כשירות

לקוחות המבקשים מערכת להתאוששות בזמן חירום (DR) נדרשים לקנות ציוד ותוכנה, להטמיע ולארח במתקן משני או ציבורי, הכל בהשקעה מלאה של הציוד לשירות שלו הם נדרשים. מהיום, ניתן ליהנות משירות DR כ-Pure Cloud במתכונת של DRaaS ולא כפתרון ייעודי, עם שימוש במשאבי הענן בעת תרגול או חירום, בלי לרכוש משאבים המחכים רק לזמן חירום.

 

מערכת מבית VMware בשם vCloud Availability מאפשרת סנכרון נתונים באופן שוטף לסביבת vCloud לצורך שמירת נתונים במתקן מרוחק והקמת שרתים במקרה אסון. שירות זה מאפשר הקמת שירותי DR ברמה גבוהה, בזמינות גבוהה ובעלויות נמוכות. שירות זה מאפשר סנכרון נתונים באופן שוטף מסביבת VMware בבית הלקוח או מענן טריפל סי. המידע מועתק תוך שימוש במעט משאבים בצד השירות וללא צורך בהקצאת שרתים מראש לזמן חירום – דבר המוזיל משמעותית את עלויות ה- DR.

ניתן לקבל את השירות בשלושה מודלים:

  1. מודל לפי משאבים – כאשר מספקים יחידות CU של ליבה וזיכרון, מוסיפים דיסק והלקוח מייצר סביבת שרתים לפי ראות עיניו.
  2. מודל לפי VM'ים – המספק VM'ים מוכנים עם מערכות הפעלה ורישוי כחבילה אחת פשוטה ונוחה.
  3. מודל שעתי PPU – במודל זה הלקוח יכול לצרוך כל משאבי מחשוב ודיסק שהוא חפץ. התשלום מתבצע לפי שעה ובסוף החודש.

ניתן לשלב בין המודלים הללו ולייצר סביבות שונות, המאפשרות יתרונות שונים ללקוח. הכל, כמובן, במעטפת אחודה של תקשורת ואבטחת מידע.

טריפל סי מזמינה כל לקוח שמעוניין לעשות ניסוי DR לבוא ולהתנסות בשירות, ללא עלות, כדי לבחון את הפתרון בעצמו.

אירועים קרובים