חברת הסייבר אוניקסיה של סיון תהילה גייסה חמישה מיליון דולר

הפלטפורמה של אוניקסיה עושה שימוש בטכנולוגיית AI ובתהליכי אוטומציה במטרה לספק למנהלי אבטחת מידע אסטרטגיות, תובנות בנות ביצוע והערכות סיכונים בזמן אמת - לניהול ולתיקון פערי אבטחה

סיון תהילה, מייסדת ומנכ"לית אוניקסיה וראשת הפקולטה ללימודי סייבר בבית הספר למדעים ולבריאות בישיבה יוניברסיטי ניו יורק.

אוניקסיה (Onyxia), שהוקמה על ידי היזמת סיון תהילה, שפיתחה פלטפורמת סייבר מבוססת בינה מלאכותית, גייסה חמישה מיליון דולר במסגרת סבב סיד. את הגיוס הובילה  World Trade Ventures והשתתפו בו גם Silvertech Ventures, ראובן בן מנחם, מייסד Fundtech ואנג'לים נוספים. הגיוס ישמש להאצת פיתוח פתרונות המיכון שמספקת החברה, להרחבת צוות העובדים, ולהגדת השיווק והמכירות.

תהילה בת ה-35 היא מומחית עולמית בהגנת סייבר ואבטחת מידע ובעלת הספק מרשים בתחום. בצבא שימשה כמנהלת האבטחה בחטיבת המחקר באגף מודיעין, והייתה ראשת מדור אבטחת מידע של חיל המודיעין. ב-2015, לאחר עשר שנים, השתחררה בדרגת סרן, עבדה באבטחת מידע ברפאל, ואז שימשה כיועצת אבטחת סייבר לרכבת ישראל, שם הקימה את ה-SOC – חמ"ל הסייבר של הרכבת. אז הצטרפה תהילה לפרימטר 81 – שבאחרונה הפכה לחד קרן – כמנהלת ארכיטקטורת פתרונות סייבר, ועבדה בה עד 2021. לאחר מכן הקימה את חברת ההזנק אוניקסיה, העוסקת באסטרטגיית סייבר, והיא משמשת מנכ"לית החברה. ב-2019 עברה תהילה לניו יורק ומאז היא משמשת כראשת הפקולטה ללימודי סייבר בבית הספר למדעים ולבריאות ישיבה יוניברסיטי. המגזין והאתר SC Media בחר בתהילה כאחת מ-25 הנשים המשפיעות בארה"ב באבטחת מידע לשנת 2020.

הפלטפורמה של אוניקסיה עושה שימוש בטכנולוגיית AI ובתהליכי אוטומציה במטרה לספק למנהלי אבטחת מידע אסטרטגיות, תובנות בנות ביצוע והערכות סיכונים בזמן אמת – לניהול ולתיקון פערי אבטחה. זאת, על רקע דו"ח של אקסנצ'ר, שלפיו ב-2021 עלה שיעור המתקפות ב-30% והן הסבו נזק של יותר מ-6.9 מיליארד דולר לחברות.

הסטארט-אפ מאפשר לחברות, לארגונים ולספקיות שירותי אבטחה (MSSPs) לקבל תובנות באופן רציף ובזמן אמת לגבי רמת האבטחה, העמידות והביצועים של מערכות החברה, ולהציע אסטרטגיות לסגירת פערים ופרצות. זאת כמענה לכך, שבשנים האחרונות תהליכי הדיגיטציה מתפתחים, יחד עם התקדמות טכנולוגית מהירה בסביבות הארגוניות ואימוץ פתרונות ענן מתקדמים – שמביאים לעלייה משמעותית באיומי הסייבר השונים המאיימים לפגוע בארגונים.

לדברי תהילה, "כיום, מערכות אבטחת הסייבר המסורתיות הן יותר תגובתיות – ולא יוזמות פעולות הגנה, ולכן הן מכבידות על מנהלי האבטחה בארגון עם עבודה ידנית. חברות וארגונים נוטים לא לבצע את העבודה הידנית הזאת בשל סדרי עדיפויות אחרים ועומס. כך, אנחנו עדים היום ליותר ויותר ליקויי אבטחה, שמעדיפים להתעלם מהם ולא להעניק להם מענה ראוי, מה שמביא לגידול בהיקף ובמורכבות איומי הסייבר הניצבים למול מערכות ארגוניות, חברות ולקוחות הקצה. הקמנו את אוניקסיה במטרה להעניק פתרון סייבר פרואקטיבי לאיומים השונים, ולאפשר למנהלי האבטחה לשלוט ולקבל ראייה כוללת על כל נוף איומי הסייבר בחברה, כדי שיהיו מוכנים לכל תרחיש".

צ'רלי פדרמן, שותף ב-SilverTech Ventures, אמר, כי "פתרונות אבטחה מיושנים מדורות קודמים לא מצליחים לענות לאיומים החדשים. לפי גרטנר, צוותי אבטחה וניהול סיכונים בעולם מוציאים היום כ-150 מיליארד דולר בשנה על קבלת ייעוץ בנושא וביצוע תהליכים ידניים למניעת מתקפות. אוניקסיה נותנת מענה לנקודת תורפה משמעותית של חברות וארגונים רבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים