בתכנון של מאסק לטוויטר: שירות מנויים ללא פרסומות בתשלום
במסגרת המאמצים לשפר את הכנסותיה, הודיע הבעלים החדשים של טוויטר אילון מאסק, כי הוא מכנן להשיק גרסה שירות מנויים נטולת פרסומות בתשלום
זה לא סוד שטוויטר מצויה במשבר קשה, ומתקרבת אף בצעדי ענק לחדלות פירעון. לכן ברור, שמטרתו העיקרית של אילון מאסק, בעליה של חברת המיקרו-בלוגינג מאז 27 באוקטובר האחרון (תמורת צ'ק של לא פחות מ-44 מיליארד דולר), היא להפוך אותה לרווחית, ובייחוד על רקע התוצאות הגרועות שלה ב-2021, עם הפסד של 221.4 מיליון דולר.
כעת הודיע מאסק, שהוא מתכנן להשיק גרסה נטולת פרסומות של טוויטר, שתהיה מעין שירות מנויים במחיר גבוה יותר מאשר טוויטר בלו, שירות המנויים הנוכחי.
שירות בלו עולה כיום 7.99 דולר למשתמשים הנרשמים דרך האינטרנט או על ידי הורדת האפליקציה דרך Google Play, אבל למשתמשים בעלי iPhone שנרשמים דרך ה-App Store, המחיר הוא 11 דולר. ההבדל הזה נובע מהעובדה שאפל גובה עמלה גבוהה על רכישות בתוך האפליקציה.
בציוץ שלו בטוויטר כתב מאסק: "הפרסומות בטוויטר תכופות מדי וגדולות מדי. נוקטים צעדים לטפל בשניהם בשבועות הקרובים". לאחר מכן, הוסיף בציוץ נוסף: "כמו כן, יהיה מנוי במחיר גבוה יותר, שיאפשר אפס פרסומות".
Also, there will be a higher priced subscription that allows zero ads
— Elon Musk (@elonmusk) January 21, 2023
הוסר האיסור על פרסומות פוליטיות
בתוך כך, במסגרת המאמצים של מאסק לשפר את הכנסות החברה, הסירה טוויטר לפני כמה ימים את האיסור על פרסומות פוליטיות.
"אנו מאמינים שפרסום מבוסס מטרה יכול להקל על שיחה ציבורית סביב נושאים חשובים", הודיעה החברה בתחילת החודש. "אנו ממתנים את מדיניות המודעות שלנו עבור מודעות מבוססות מטרה בארה"ב. אנו גם מתכננים להרחיב את הפרסום הפוליטי שאנו מתירים בשבועות הקרובים. בהמשך, נתאים את מדיניות הפרסום שלנו לזו של הטלוויזיה ואמצעי תקשורת אחרים. כמו בכל שינויי המדיניות, נוודא תחילה שהגישה שלנו לבדיקה ואישור תוכן מגינה על אנשים בטוויטר. נשתף פרטים נוספים במקרה זה. העבודה מתקדמת".
תגובות
(0)