עוד פיטורים: סקיורוורקס שבבעלות דל מפטרת 9% מעובדיה

לדברי החברה, היא מבצעת את הפיטורים כחלק מ"התאמת השקעותיה באופן הדוק יותר לעדיפויות האסטרטגיות שלה"

פיטורים - גם בחברה האם וגם בחברה הבת

כמעט שלא עובר יום בלי הודעת פיטורים: חברת אבטחת הסייבר סקיורוורקס (Secureworks) שהבעלות העיקרית עליה (82.7% מהמניות) היא בידי דל טכנולוגיות (Dell Technologies) הודיעה אתמול (ג') לעובדיה, כי היא מפטרת 9% מכוח העבודה שלה. זאת, יום לאחר שדל עצמה הודיעה על סבב פיטורים של כ-6,500 עובדים.

במסמך שהגישה ל-SEC (רשות ניירות הערך האמריקנית), סקיורוורקס לא חשפה את המספר הכולל של העובדים שהושפעו מהפיטורים, אבל לפי מסמך שהגישה לרשות בחודש מרץ 2022, מספר העובדים שלה בסוף ינואר 2022 עמד על 2,351 עובדים. אם כוח העבודה שלה עומד על מספר דומה, מדובר בפיטורים של כ-200 עובדים.

עוד ציינה סקיורוורקס במסמך שהוגש ל-SEC, כי היא מבצעת את הפיטורים כחלק מ"התאמת השקעותיה באופן הדוק יותר לעדיפויות האסטרטגיות שלה". החברה העבירה את המיקוד שלה בשנים האחרונות להרחבת תחום הזיהוי והתגובה (XDR) – קטגוריה צומחת במהירות בתחום אבטחת הסייבר.

בדו"חות שלה הצהירה סקיורוורקס על הכנסות שנתיות של 222 מיליון דולר, שהיוו עלייה של 80% משנה לשנה, נכון לסוף אוקטובר 2022, עבור פלטפורמת Taegis שלה, הכוללת XDR, כמו גם זיהוי ותגובה של פגיעות (VDR), לדברי בכירי החברה, הצמיחה נבעה מעלייה במכירות הערוצים של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים