ChatGPT יכול לספק קודים להפעלה של Windows

עם זאת, אלו קודים שיכולים לאפשר הפעלה של מערכת הפעלה אבל לא לבצע אקטיבציה שלה במיקרוסופט * בגרסת GPT-4 האפשרות הזאת כבר ננעלה

מספק אפילו קודים להפעלת Windows

ניסוי קטן שערך משתמש, והעלה אותו לחשבון האישי שלו בטוויטר – @immasiddtweets – חשף ש-ChatGPT יכול על פי בקשות של משתמשים לספק להם קודים להפעלה של Windows 10 Pro. בעקבות התוצאה שהתקבלה, ולאחר הפרסום, החלה הרשת לבחון האם אפשר להשתמש ב-ChatGPT גם עבור גרסאות אחרות של Windows, וכן בוצעה בדיקה זהה ב-Bard, כלי הבינה המלאכותית היוצרת של המתחרה הגדולה גוגל.

במיקרוסופט כמובן לא שמחו מאוד לגלות ש-ChatGPT, הצ'אטבוט שבו השקיעה כסף כה רב, מספק בשמחה קודים להפעלה של כל מערכות ההפעלה המשתמשות בחלונות שלה, מ-Windows 11 ועד Windows 95.

עם זאת, מדובר במפתחות גנריים בלבד ולא ספציפיים. זאת אומרת שאלו קודים שיכולים לאפשר הפעלה של מערכת הפעלה אבל לא לבצע אקטיבציה שלה במיקרוסופט, כך שייתכן שלאחר זמן חלק מהפעילויות יעבדו פחות טוב – אלא אם המשתמש יבצע את הרישום במיקרוסופט, בתשלום, כמובן.

אבל זה טוב למי שרוצה להפעיל Windows נקייה לזמן מוגבל כדי לבדוק אפשרות כזו אחרת ביישום שהוא מפתח, מי שרוצה לשדרג את מערכת ההפעלה שלו לגרסה מתקדמת יותר של Windows, ועוד כמה תרחישים.

דרך אגב, בדיקה באמצעות GPT-4 חשפה שהאפשרות הזו כבר ננעלה מראש במנוע המעודכן יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים