מלם שכר פלוס רוכשת את רוסלר ב-10 מיליון שקלים

אילן טוקר, מנכ"ל משותף בקבוצת מלם תים ומנכ"ל מלם שכר פלוס: "החברה תוכל להציע ללקוחותיה בעולם פתרון, המשלב את תחום הנוכחות עם תחום בקרת הכניסה, ולשדרג את מוצרי רוסלר בעזרת יכולות הפיתוח המתקדמות שלנו"

אילן טוקר, מנכ"ל משותף במלם תים ומנכ"ל מלם שכר.

מלם שכר פלוס, מקבוצת מלם תים, רוכשת את פעילותה העסקית של חברת רוסלר (ROSSLARE) העולמית, העוסקת במתן פתרונות טכנולוגים מתקדמים בתחום בקרת הכניסה. העסקה מוערכת בהיקף של 10 מיליון שקלים.

רוסלר פועלת ברחבי העולם, לרבות בארה"ב, באירופה, באמריקה הלטינית, באוסטרליה, בהודו ובישראל, עם היקף מכירות שנתי של עשרות מיליוני שקלים בשנה. העסקה מוערכת בהיקף של כ-10 מיליון שקלים, ופוטנציאל השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה ובמיליארדי דולרים בשנה בעולם.

רוסלר מציעה ללקוחותיה מגוון גדול של בקרים, קוראים חכמים, מסופים ביומטריים, אביזרים ומערכות סיור שמירה – הנתמכות על ידי מערכות תוכנה מתקדמות וגמישות, ולה אלפי לקוחות קצה ברחבי העולם ופורטפוליו רחב של פתרונות בקרת כניסה.

מלם שכר פלוס (באמצעות חברת סינריון שנרכשה על ידה ביולי 2022), שימשה כמפיצה הבלעדית של מוצרי רוסלר בישראל ופיתחה אינטגרציה מלאה בין תוכנת הנוכחות סינריון (המשווקת גם בצפון אמריקה ובמדינות נוספות בעולם) לבין מוצרי בקרת הכניסה של  רולסר.

אילן טוקר, מנכ"ל משותף בקבוצת מלם תים ומנכ"ל מלם שכר פלוס: "רכישת הפעילות של חברת רוסלר ממשיכה את מגמת הצמיחה וההתפתחות של חברת מלם שכר פלוס בארץ ובעולם. מלם שכר פלוס תוכל להציע ללקוחותיה בעולם פתרון, המשלב את תחום הנוכחות עם תחום בקרת הכניסה, ולשדרג את מוצרי רוסלר בעזרת יכולות הפיתוח המתקדמות שלנו, בעיקר בענן, ולהרחיב ולהעמיק את פעילות רוסלר בעולם".

דודי חורי, מנכ"ל פעילות רוסלר וסמנכ"ל במלם שכר: "רכישת פעילותה של  רוסלר תאפשר מתן מענה מקיף ללקוחות החברה בישראל ובעולם, הכולל את שלב הפיתוח, הייצור וההפצה. אנו נמשיך להשקיע משאבים בפיתוח מערכות התוכנה, לרבות אינטגרציות בין הפתרונות המתקדמים שהחברה מציעה בתחום בקרת הכניסה לבין מערכות משלימות בתחום האבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים