חדש מאפל: גירסת אינטרנט של אפליקציית המפות

12 שנים לאחר שהשיקה את אפליקציית המפות ל-iPhone, אפל משיקה את השירות גם באינטרנט, שמתחרה כעת ישירות באפליקציית המפות של גוגל, שהייתה במידה רבה המקום היחיד לשירות מפות באינטרנט

עכשיו גם בגירסת אינטרנט. Apple Maps.

אפל הודיעה כי אפליקציית Apple Maps שלה זמינה כעת באינטרנט בגירסת בטא ציבורית, כלומר נגישה בדפדן המחשב, וכעת היא ניצבת בתחרות ישירה מול Google Maps, שזמינה בגירסה וובית זה שנים.

הגירסה הוובית של אפל זמינה באנגלית ותואמת לדפדפים Safari ו-Chrome ב-Mac וב-iPad, כמו גם ל-Chrome ו-Edge במחשבי Windows. אפל מתכננת להוסיף תמיכה בשפות נוספות בדפדפנים ובפלטפורמות נוספות בעתיד.

אפל מפות באינטרנט פועלת כמו באפליקציה לנייד. ניתן לקבל הנחיות נהיגה והליכה; להזמין אוכל; לצפות במדריכים ובביקורות ועוד. החברה מתכננת להוסיף ליישום פונקציונליות נוספת, כמו תכונת התצוגות הפנורמיות של 360 מעלות "הסתכל סביב", בחודשים הקרובים.

אפל מציינת בהודעתה, כי מפתחים יכולים ליצור קישור אל גירסת המפות הוובית ולאפשר למשתמשים שלהם לקבל הנחיות נסיעה, לראות מידע מפורט על מקומות ועוד.

השקת גירסת האינטרנט של Apple Maps מגיעה 12 שנים לאחר שהחברה השיקה את השירות ב-iPhone. על ידי הרחבת הזמינות של שירות המפות שלה, מבקשת החברה להגיע למשתמשים רבים יותר ולהתחרות במפות גוגל, שהייתה במידה רבה המקום היחיד לשירות מפות באינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים