תוכן שיווקי

הנייד העסקי הראשון המשלב את Copilot ומיישם AI לשיפור ביצועים

11:20
מחשב מנהלים עסקי שמביא איתו את העתיד של ניהול יעיל, חכם ומהיר יותר. dynabook Portégé X40L.

בעידן שבו הטכנולוגיה תופסת מקום מרכזי בניהול העסק, המחשב הנייד Dynabook Portégé X40L מביא עימו יתרונות חדשניים למנהלים בכירים. המחשב מצויד ב-Microsoft Copilot – עוזר אישי חכם מבוסס בינה מלאכותית (AI), שמטרתו לשפר את יעילות העבודה של המנהל, לחסוך בזמן, לשדרג ולהאיץ תהליכים.

היתרונות המרכזיים למנהלים

  • מעבד דור 14 ULTRA CORE 155H NPU עם 16 ליבות: המחשב הראשון בישראל עם מעבד AI אמיתי, המאפשר ביצוע משימות מורכבות באופן מהיר, תוך חסכון בזמן ומשאבים.
  • זיכרון גרפי עוצמתי: כרטיס המסך Intel ARC, עם 16 ג'יגה זיכרון גרפי, מאפשר עבודה מהירה ואיכותית גם במשימות גרפיות מורכבות.
  • סוללה חזקה: הסוללה מספיקה ליותר מ-12 שעות עבודה רציפה ומתאימה ליום עבודה ארוך, ללא צורך בטעינה מתמדת.
  • משקל קל במיוחד: המחשב שוקל 1 ק"ג בלבד, ניידות קלה ויעילה למנהלים בתנועה.
  • מסך איכותי: מסך FHD ANTI GLARE עם טכנולוגיית IGZO, בהירות 470 NIT, לתצוגה חדה וברורה בכל תנאי התאורה.
אורי הוסיט, מוביל תחום Copilot במיקרוסופט.

אורי הוסיט, מוביל תחום Copilot במיקרוסופט. צילום: אלון אלוניס

כיצד Copilot מסייע למנהלים בארגונים בעבודתם היומיומית?

חסכון בזמן ותהליכי עבודה אוטומטיים: ה-Copilot לומד את העדפות העבודה, פגישות ומשימות, ומבצע אוטומציה של תהליכים, כמו סיכום פגישות, ניהול משימות ותיעדוף משימות. כפי שמציין אורי הוסיט, מוביל תחום Copilot במיקרוסופט: "ה-Copilot הוא כלי עוצמתי, שמסכם פגישות, מייעץ תוך כדי, ועוקב אחרי משימות בצורה אוטומטית. הוא מהווה שותף לפוריות הדדית ומקצר משמעותית את זמן העבודה הנדרש לתהליכים שונים".

שיפור התקשורת הארגונית: ה-Copilot מסייע בניתוח מסמכים, קטלוג מידע ארגוני, זיהוי מיילים חשובים, ואפילו כתיבת טיוטות למענה מהיר ומדויק למיילים. לדבריו של הוסיט, ה-Copilot אף מסוגל לנהל סימולציות לפני פגישות או תהליכי משא ומתן, דבר המאפשר הכנה טובה יותר לפגישות משמעותיות.

תובנות עסקיות מבוססות AI: באמצעות ניתוח נתונים בזמן אמת, Copilot מאפשר למנהלים לקבל החלטות מדויקות ומבוססות נתונים. כפי שמציינת שירלי אלקובי, מנהלת בכירה במיקרוסופט: "הטכנולוגיה של AI מסייעת בזיהוי מגמות שוק, הזדמנויות עסקיות ואיתור בעיות פוטנציאליות, לפני שהן הופכות לאתגר אמיתי".

ניהול חכם של המשאב האנושי: ה-Copilot מסייע בניתוח ביצועי עובדים, זיהוי צרכים להכשרה ופיתוח, וfi מסייע בגיוס ומיון מועמדים בצורה אוטומטית ויעילה יותר.

שירלי אלקובי, מנהלת בכירה במיקרוסופט.

שירלי אלקובי, מנהלת בכירה במיקרוסופט. צילום: אלון אלוניס

העתיד כבר כאן – מהפכה בעולם העבודה

אורי הוסיט מוסיף: "ה-Copilot יביא למהפכה בפרודוקטיביות, חיסכון בזמן, ותמיכה במנהלים בארגונים. אנשי מכירות ימכרו יותר, מחלקות שירות יסגרו יותר תקלות, ומחלקות הכספים יוכלו לסגור את השנה ביום אחד בלבד".

שירות ואחריות בישראל

חברת מפעיל היא הנציגה הרשמית של Dynabook בישראל, ומספקת שירות ותמיכה מלאה. המחשב מגיע עם אחריות באתר הלקוח ל-3 שנים, עם אפשרות הרחבה ל-5 שנים.

Dynabook Portégé X40L – מחשב המנהלים העסקי, מביא איתו את העתיד של ניהול יעיל, חכם ומהיר יותר.

לפרטים נוספים – הקליקו כאן

אירועים קרובים