דו"ח: מודל העבודה ההיברידי כאן כדי להישאר

דו"ח המגמות העסקיות החדש שפרסמה פיבר חושף, כי עסקים רבים מעצבים מחדש את המשרדים כדי שיתאימו למודל עבודה היברידי, מה שמוביל לעלייה בביקוש לפרילנסרים בנושאים של תכנון בינוי

השירותים הדיגיטליים שזכו לעלייה הגדולה ביותר בביקוש מצד עסקים מעידים על המגמות העסקיות של חברות.

דו"ח המגמות העסקיות החדש שפרסמה פיבר (Fiverr) מעלה, כי עסקים רבים מעצבים מחדש את המשרדים כדי שיתאימו למודל עבודה היברידי. הדו"ח מתבסס על ניתוח מיליוני חיפושים בזירת המסחר של פיבר ומציג את השירותים הדיגיטליים שזכו לעלייה הגדולה ביותר בביקוש מצד עסקים ומספק תובנות על מגמות עסקיות.

במהלך חצי השנה האחרונה, החיפושים הגלובליים מצביעים על נושאים מרכזיים, המעידים על כך שעסקים מנהלים מודלים מסורתיים במקומות העבודה תוך התאמה לעתיד שוק העבודה. המגמות מראות עלייה בביקוש לתכנון בינוי ולהערכת מחיר, המונעות משינויים בסביבות העבודה המותאמות למודלים היברידיים, שיתופיים ודרישות בטיחות. חברות משפצות משרדים כדי ליצור חללים גמישים לעבודה בנוכחות פיזית ולעבודה מרחוק, כולל שילוב של חללים פתוחים, אזורים שקטים וטכנולוגיה מתקדמת. לכן, החברות פונות יותר ויותר לשירותים של פרילנסרים ארכיטקטים.

מגמה נוספת שעולה מן הדו"ח היא התמקדות מחודשת בשיווק באי-מייל, הנתפס כרכיב יעיל עבור אסטרטגיית התקשורת של הארגון, במיוחד בבניית רשימת מנויים, אימוץ פלטפורמות חדשות ושימוש בכלי בינה מלאכותית לאוטומציה ואופטימיזציה של גישה ללקוח. עם העומס ההולך וגובר בתיבות האי-מייל של המשתמשים, עסקים מחפשים פרילנסרים שיוכלו לחדש את אסטרטגיית הדיוור האלקטרוני שלהם, כדי להבטיח שהתוכן שלהם יבלוט ויגיע לקהל היעד.

ממצא מעניין נוסף העולה מהדו"ח הוא, שעסקים קטנים ובינוניים עוברים לשימוש בפלטפורמות ללא קוד ואוטומציה מאוחדת, מה שמגביר את הביקוש לפרילנסרים המתמחים בהטמעת פתרונות SaaS ובשיפור יעילות התהליכים העסקיים.

בישראל, הדו"ח מעיד על עלייה במגמות של בניית אתרים, פיתוח אתרים בשופיפיי (Shopify) ומודעות דרופשיפינג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים