תוכן שיווקי

חברת פאלו אלטו נטוורקס, המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מצטיינת במבחנים בלתי תלויים לבדיקת יכולות מניעת חדירות מחוץ לארגון (IPS)

המוצר של החברה עצר 93.4 אחוזים מהאיומים ברשת לפי בדיקה של מעבדות NSS בארה"ב

31/10/2010 15:15

חברת אבטחת המידע האמריקאית פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks), המובילה בתחום הדור הבא של חומות האש (NGFW) והמיוצגת בישראל על ידי חברת אינוקום (InnoCom), הודיעה כי השלימה בהצלחה מבחן לבדיקת מניעה של חדירות מחוץ לארגון (IPS) מחמיר שנערך במעבדות NSS. מוצר ה-PA-4020 של החברה עצר מעל 93 אחוזים מהאיומים ובכך אף עלה על רמת הביצועים המוצהרת.

מעבדות NSS, מוביל עולמי, בלתי תלוי, בתחום בדיקות ואישורי מוצרי אבטחת המידע, עשה שימוש ב-1179 איומים אמיתיים (live exploits) במבחן. ה-PA-4020 של פאלו אלטו נבחן כנגד תעבורה מגוונת במשקל, בפרוטוקלים, במטרות ההתקפה ובזמני המתנת משתמש, על מנת לשוות מצב איום אמיתי. חוץ מעצירת האיומים, המערכת של פאלו אלטו הצליחה לאתר ולגלות את טכניקות ההתקפה השונות, חסמה 97 אחוזים מההתקפות שהתבצעו בתוך הרשת והשיגה ביצועים של 115 אחוזים לעומת רמת הביצועים המוצהרת על ידי החברה עצמה.

"התעשייה והלקוחות כבר מכירים במוצר חומת האש האפליקטיבי שלנו כמוביל בתחומו, אך הדו"ח המלא של מעבדות NSS מראה כי פאלו אלטו אכן משיגה את הביצועים הטובים ביותר גם בניהול האיומים ותעבורת המידע הקריטי", אמר ניר צוק, מייסד ומנהל טכנולוגיות ראשי בחברת פאלו אלטו נטוורקס. "תוצאות בדיקה של ארגון הנודע בשל מומחיותו בתחום בדיקות ה-IPS מוכיחות כי העבודה הקשה שעשתה קבוצת המחקר של פאלו אלטו בתחום היישומים והאיומים נשאה פרי".

את הדו"ח המלא של NSS Labs בנושא ביצועי המוצר של פאלו אלטו ומתודולוגיית הבדיקה ניתן להוריד מהכתובת הבאה.

אירועים קרובים