תוכן שיווקי

לקראת כנס Tech Ed של מיקרוסופט ישראל, 28-30.11.2010, אילת: ראיון עם מנכ"ל איטרניטי, אסף בר

02/11/2010 11:07

מה הן המגמות המרכזיות שאתה רואה בשוק ה-IT בשנים הקרובות?
המגמות בשוק ה-IT מציגות התפתחות מטאורית בתחום ה-BI בכל הרמות והדרגים . מצד אחד המשך התפתחות התשתית הארגונית למתן פתרונות עסקיים ומאידך מתן כלים פשוטים לניתוח המידע על יד מומחי התוכן בארגון (הגורמים העסקיים). השילוב בין השניים במוצר תשתיתי אחד מאפשר מתן מענה טכנולוגי מלא למימוש המגמה. החיבור בין מגמות השוק לבין האתגרים הטכנולוגיים אשר עומדים בפני כלל הארגונים בא לכדיי מימוש בגרסת SHAREPOINT 2010 אשר מספקת פתרונות מקצה לקצה לתחום ה BI ברמות השונות בארגון. גל זה סוחף את השוק ובעיקר את הארגונים הגדולים לאינטגרציה ופיתוח פתרונות שונים על גבי פלטפורמה אחת. קלות ומהירות הבנייה, הויזואליות, כלי אופיס המוכרים והיכולת ליישם פתרונות נקודתיים הופכים את חווית התחקור לפשוטה יותר ובזכות כך חודרת לכל שכבות הארגון.

כיצד ארגונך מתאים עצמו למגמות אלו?
עיקר ההכנות הנדרשות הוא בראש ובראשונה בהתאמת המתודולוגיה היישומית של החברה ובהשלמת הפערים הנדרשים מהצוותים הטכנולוגיים שלנו. במהלך הרבעון האחרון הרחבנו את תשתית המעבדה שלנו לטכנולוגיות התומכות במגמת השוק. כעת אנחנו דואגים להטמיע את יכולותיהם בקרב לקוחותינו ובקרב אילו המבקשים לבחור. בנוסף, אנו שוקדים בבניית פתרונות לורטיקאלים השונים על גבי הפלטפורמות החדשות, טרם השקתן לשוק. מושקע מאמץ בהבנת עולם התוכן של הלקוח על בוריו ובהיכרות מעמיקה עם הכלים השונים בארגון. יתר-על-כן, אנו מבינים כי ישנם נושאים שחדלו עליהם הפשרות כגון: רמת ביצועים ירודה, פיתוח מסורבל הדורש תחזוקה רבה, ממשקים שאינם ידידותיים למשתמש ועוד. לפיכך, איננו מתפשרים על הטכנולוגיות אותן אנו בוחרים ליישם מתוך היכרות גבוהה עם הכלים ובדיקתם מקצה לקצה.

כיצד ארגונך נערך לכניסה לתחום שירותי הענן ואילו ציפיות טכנולוגיות ועסקיות יש לכם וללקוחותיכם בתחום זה?
כמו בכל תחום אנו נדרשים ללמוד את ה-Best Practices ביישום פתרונות מבוססי ענן תוך שימוש מקסימאלי בידע הנצבר בארגון ובתשתית שנרכשה. הציפיות של הארגון הינן מחד, מתן מענה למערכות קיימות ומאידך מענה לפיתוח מערכות חדשות בהתאם לצרכים ודרישות שעולות מן השטח, זאת תוך שמירה על קיום המשולש המנצח של איכות , זמן וכסף . טכנולוגיית הענן תאפשר ללקוחות אלו ליהנות מהפתרונות ממערכות קצה מגוונות (סלולאר, מחשבי כף יד, טאבלט וכדומה ) ואף לשתף נתונים ומידעים בין מערכות בקלות יתרה.
הציפייה לענן הנתונים בשוק הישראלי גדולה מאוד , אך כמו הצפייה גם החששות ובשנים הקרובות תעשה עבודה רבה סביב יישום מלא למאזן הנוחות של השימוש בטכנולוגיה בארגונים שמרניים.

לצורך כך נעשתה עבודה רבה הן בצד הטכנולוגי ואבטחת המידע והן בצד ההטעמה של פתרון ענן לארגונים גדולים . העבודה באה לידי ביטויי בהשקעה אסטרונומית של משאבים אשר באמצעותם יוצרו מוצרים איכותיים אשר יספקו פתרונות יציבים ואיכותיים לכלל השווקים בעולם.

להתראות ב-Tech Ed.

אתר הכנס

אירועים קרובים