תוכן שיווקי

מקיט החלה לשווק גרסה מתקדמת של מודולTeamcenter Mechatronics המשלב בין אלקטרוניקה, מכניקה ותוכנה

המערכת שהושקה על ידי Siemens PLM הינה המערכת הראשונה בעולם, המשלבת בין אלקטרוניקה, מכניקה ותוכנה, בכל שלבי פיתוח המוצר

02/11/2010 12:42

חברת Siemens PLM השיקה את המודול הראשון בעולם, המשלב בין אלקטרוניקה, מכניקה ותוכנה, בכל שלבי פיתוח המוצר. מדובר במודול Teamcenter Mechatronics החדש, המשווק בישראל, באמצעות חברת מקיט מערכות, מקבוצת מלם-תים. המודול החדש ייוצג, במסגרת יום ה-PLM הישראלי של מקיט, שייערך ב-1.12.2010 ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית.

עמי דניאלי, סמנכ"ל בכיר לתחום ניהול ידע במקיט מערכות: "הפתרון מתאים לניהול הדרישות והנדסת המערכת במוצרים המורכבים, הדורשים אינטגרציה של מכניקה, אלקטרוניקה ותוכנה, בתהליכי הייצור והפיתוח. הפתרון המשולב מתאים במיוחד לתעשיות המודרניות, הניצבות בחזית עולם הפיתוח והייצור כיום, כגון: תעשיית הרכב, הסלולר, Aerospace, בטחון ועוד".

עד היום, בתהליך הפיתוח של מוצר, היה צורך לבחור בסביבת פיתוח, המבוססת מכניקה, או אלקטרוניקה, או תוכנה. לכל מוצר היו מאפיינים משלו מבחינת תהליכי מחזור חיי המוצר (PLM), תקנים אחרים ודגשים שונים. המודול החדש נותן פתרון למוצרים מורכבים, הדורשים סביבת פיתוח הטרוגנית, הכוללת אינטגראציה של מכניקה, אלקטרוניקה ותוכנה. עד כה, בתהליך הפיתוח של מוצרים אלו, נעשה שימוש במערכות שונות לתחומי האלקטרוניקה, המכניקה והתוכנה. הבעיה שנוצרה מכך, הינה חוסר סנכרון בין המערכות, שיצר סרבול ותקלות בתהליכי הפיתוח, משום שכל שינוי או עדכון באחת המערכות, חייב שינוי גם במערכות האחרות. ממחקרים בנושא, עולה כי 55% מעלויות תיקון מוצרים, נובעים מחוסר התאמה בין תחומי התוכנה והאלקטרוניקה.

בסיוע Teamcenter Mechatronics , צוותי העבודה יכולים לעבוד על האלמנטים הקשורים לתוכנה, אלקטרוניקה ומכניקה, בשיתוף פעולה ביניהם, בכדי לעמוד במטרות פיתוח המוצר. המערכת מסייעת לחדשנות בפיתוח המוצר, לפיתוח מוצר איכותי יותר ושיווק מהיר יותר, תוך הפחתת המשאבים והעלויות. יתרונה של TEAMCENTER, הוא במתן פתרונות לחברות SMB עם יכולת גידול לחברות ENTERPRISE.

אירועים קרובים