תוכן שיווקי

פורטינט ממוקמת כמובילה ב-Magic Quadrant for Unified Threat Management

03/11/2010 13:44
פורטינט

פורטינט (Fortinet), ספקית מובילה באבטחת רשת ומובילה עולמית בתחום פתרונות ניהול האיומים המשולב (UTM) – הכריזה היום שהיא מוקמה על ידי גרטנר. ברבעון המובילים בדו"ח "Magic Quadrant for Unified Threat Management". פורטינט מוכרת הן בזכות "ראייתה השלמה" והן בזכות "יכולתה להוציא לפועל" בהתבסס על הערכה של יישומי ה-FortiGate לאבטחה מרובת איומים.

לפי דו"ח גרטנר, התפתחותם המתמשכת של איומים, כמו גם דרישות הביקורת והתקנות, יגרמו לעסקים להתקדם לכיוון מאפיינים מתקדמים של UTM, הכוללים פונקציות אבטחה מרובות ביישום אחד. בכימות צמיחה זו קובע דו"ח Gartner שבשנת 2009, שוק ה-UTM העולמי היה שווה כ-1.5 מיליארד דולרים לערך, המייצגים שיעור צמיחה של 25% שהם מעבר להערכת Gartner משנת 2007; עם תחזית לשיעור צמיחה שנתי מורכב של 20% עד 25% עד שנת 2012. שוק זה מונע בעיקרו מפתרונות יישומים המוכנים במלואם לשימוש, אף שקיימים פתרונות UTM זמינים לתוכנה בלבד.

כמו כן, כפי שמציין מחבר הדו"ח: "ספקים ברבעון זה מובילים את השוק בהצעתם מאפייני שמירה חדשים, ובכך שהם מאפשרים ללקוחות לפרוס אותם בעלות נמוכה ומבלי להשפיע משמעותית על חווית משתמש הקצה או להגדיל עומסי כוח אדם. בנוסף לספקים אלו הישגי עבר טובים, המצביעים על הימנעותם מפגיעות במוצרי האבטחה שלהם. בין המאפיינים המשותפים נכללים אמינות, תפוקה עקבית ומוצר שניתן לטפל בו ולנהלו אינטואיטיבית".

"מאז שהייתה חלוצת שוק ה-UTM לפני 10 שנים, סייעה Fortinet לטפל בצרכי האבטחה של יותר מ-100,000 לקוחות ברחבי העולם, כולל רוב מיזמי ה-Fortune 100 העולמיים", אומר קן קסי, מייסד, נשיא ומנכ"ל Fortinet. "אנו מאמינים שמיקומנו כמובילים ב-Magic Quadrant for Unified Threat Management של Gartner הוא עדות נוספת למחויבותנו האיתנה לחדשנות, כמו גם לעמידה בדרישות האבטחה המתפתחות עבור מיזמים, מובילי טלקומוניקציה וספקי שירות מכל הגדלים".

למידע נוסף אודות הפתרונות של Fortinet אנא בקרו בכתובת הבאה.

אירועים קרובים